Haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Det er også en dejlig ting at have til sommer, jeg ser i hvertfald frem til det
Men er glad for at vi har lidt mere plads, men syntes allerede nu at det er for småt - men kan være at jeg bliver klogere

hihi... vi har en lille firkant på 8 gange 6 meter.... omkrandset af bøgehæk... så jeg er nød til at bygge i højden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Ismone

Kay skriver:

hihi... vi har en lille firkant på 8 gange 6 meter.... omkrandset af bøgehæk... så jeg er nød til at bygge i højden

Hehe, det du kan se på billederne, vores køkkenhave, måler 8X6 meter

Anmeld

20. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Hehe, det du kan se på billederne, vores køkkenhave, måler 8X6 meter

ja lige netop... men i vores skal vi også kunne side og hygge spise grille og der skal være plads til vuffen

vores nabo har en have i samme størrelse og har lavet køkkenhave i den hele... men de har heller ik hund og børn

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Kay skriver:

ja lige netop... men i vores skal vi også kunne side og hygge spise grille og der skal være plads til vuffen

vores nabo har en have i samme størrelse og har lavet køkkenhave i den hele... men de har heller ik hund og børn

Ja så er det jo svært at få plads til det hele, og så må man jo prioritere Vi har heldigvis en kæmpe have, og det er jeg super taknemmelig for Vores terasse alene måler 7X3,5 m.
Problemet er bare, at da vi overtog vores hus var det mest ukrudt og buskads over det hele, så det er en kæmpe arbejde, at forvandle haven til noget brugbart. Men vi tager et lille stykke ad gangen
Men er glad for at vi både har plads til børn, hund og så projekter og stadigvæk har en kæmpe plæne.

Men godt at man stadig har muligheder selvom man har en lille have Tidligere da vi boede i lejlighed, havde jeg også mini køkkenhave i en lille katerpilær kasse så alt kan jo lade sig gøre.

Anmeld

20. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Ja så er det jo svært at få plads til det hele, og så må man jo prioritere Vi har heldigvis en kæmpe have, og det er jeg super taknemmelig for Vores terasse alene måler 7X3,5 m.
Problemet er bare, at da vi overtog vores hus var det mest ukrudt og buskads over det hele, så det er en kæmpe arbejde, at forvandle haven til noget brugbart. Men vi tager et lille stykke ad gangen
Men er glad for at vi både har plads til børn, hund og så projekter og stadigvæk har en kæmpe plæne.

Men godt at man stadig har muligheder selvom man har en lille have Tidligere da vi boede i lejlighed, havde jeg også mini køkkenhave i en lille katerpilær kasse så alt kan jo lade sig gøre.

ja lige netop elskede mine altan kasser da vi boede i lejlighed

Anmeld

21. april 2012

Ismone

Kay skriver:

ja lige netop elskede mine altan kasser da vi boede i lejlighed

Har du ikke nogle billeder af din have?

Anmeld

21. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Har du ikke nogle billeder af din have?

nej... ik endnu... den er lidt undervejs i at blive lavet da vi flyttede ind sidste efterår... men skal nok tage nogle... en dag det ik regner

Anmeld

21. april 2012

Ismone

Kay skriver:

nej... ik endnu... den er lidt undervejs i at blive lavet da vi flyttede ind sidste efterår... men skal nok tage nogle... en dag det ik regner

Årh pyt, hvad gør en smule regn
Vi flyttede ind i vores hus i oktober i 2010, så det føles stadig helt nyt. Der er i hvertfald arbejde til mange år endnu. Vi lavede køkkenhaven i påsken, men vi er jo så heller ikke helt færdige

Anmeld

21. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Årh pyt, hvad gør en smule regn
Vi flyttede ind i vores hus i oktober i 2010, så det føles stadig helt nyt. Der er i hvertfald arbejde til mange år endnu. Vi lavede køkkenhaven i påsken, men vi er jo så heller ikke helt færdige

kæresten meget dyre kamera tør jeg ik rigtig tage med ud i regnevejer det er mest det

Anmeld

21. april 2012

Ismone

Kay skriver:

kæresten meget dyre kamera tør jeg ik rigtig tage med ud i regnevejer det er mest det

Ahh okay, så får du lov at slippe
Jeg har bare taget mine med min mobil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.