Haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.251 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. april 2012

MKuhr

Elsker at gå ude i haven og få nye ideer, vi har en del ideer vi gerne vil have udlevet i år.

Vi lavede forhaven sidste sommer og i år vil vi gerne have plantet nogle flere af diverse træer og lavet træ terrasse.

Kan ikke få nok inspiration så billeder af jeres have når den står i fuld flor eller bare det i har kunne være hyggeligt at se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Elsker at gå ude i haven og få nye ideer, vi har en del ideer vi gerne vil have udlevet i år.

Vi lavede forhaven sidste sommer og i år vil vi gerne have plantet nogle flere af diverse træer og lavet træ terrasse.

Kan ikke få nok inspiration så billeder af jeres have når den står i fuld flor eller bare det i har kunne være hyggeligt at se.

super god ide at sjene(staves) haven op, kan desværre ikke hjælpe de vi først selv skal igang her til sommer.. men lyder da ihværtifal spændende  

Anmeld

19. april 2012

Kay

det kunne jeg også godt tænke mig at se... hvores have er ik så stor og syntes virkelig der skal gøres noget der ude

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Mrs. skriver:

min kæreste har lige lavet en træterasse, kan da godt spørge om jeg må tage et billede og smide op til dig..

men ved ikke om han er med på den før jeg lige får snakket med ham..

Anmeld

19. april 2012

MKuhr

An&Jo skriver:

min kæreste har lige lavet en træterasse, kan da godt spørge om jeg må tage et billede og smide op til dig..

men ved ikke om han er med på den før jeg lige får snakket med ham..

Super

glæder mig til at få nogle farver i haven

Anmeld

19. april 2012

MKuhr

Kay skriver:

det kunne jeg også godt tænke mig at se... hvores have er ik så stor og syntes virkelig der skal gøres noget der ude

har billeder af vores fine forhave lige efter vi var blevet færdige, kan være jeg lige skal finde dem.

hvor stor er jeres have?

Anmeld

19. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

super god ide at sjene(staves) haven op, kan desværre ikke hjælpe de vi først selv skal igang her til sommer.. men lyder da ihværtifal spændende  

jaaah kan slet ikke vente til farverne får lov at stråle i haven igen bare alle de lysegrønne skud er fantastisk.

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Mrs. skriver:

Super

glæder mig til at få nogle farver i haven

jeg har fået lov til at tage billeder og lægge op, så det vil jeg gøre imorgen..

den er blevet rigtig fin hans, men den har dog ikke fået olie endnu

Anmeld

19. april 2012

MKuhr

An&Jo skriver:

jeg har fået lov til at tage billeder og lægge op, så det vil jeg gøre imorgen..

den er blevet rigtig fin hans, men den har dog ikke fået olie endnu

skønt, glæder mig til at se det

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

jaaah kan slet ikke vente til farverne får lov at stråle i haven igen bare alle de lysegrønne skud er fantastisk.

ja det lyder ihværtifal lækkert.. vores mini have skal os sjenes op men ved ikke hvordan og hvad endnu men det kommer nok når jeg selv flytter der ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.