Haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Kay

Mrs. skriver:

har billeder af vores fine forhave lige efter vi var blevet færdige, kan være jeg lige skal finde dem.

hvor stor er jeres have?

den er 8 gange 6 meter meget lille....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg tror jeg vil lave om i min have, men ved ikke lige hvordan det så helt præcis skal stå og være. :s

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Vi er ved at lave helt om i vores have, og har gang i det helt store køkkenhave projekt- er dog langt fra færdige endnu.
Skriver fra min mobil, men kan da forsøge at lægge nogle billeder ind, når jeg kommer hjem

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Her er lidt blandede billeder af vores køkkenhave og indkørsel, vi er ikke færdige endnu - langt fra, så dette er kun et øjebliksbillede af, hvor langt vi er nået
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Her er lidt blandede billeder af vores køkkenhave og indkørsel, vi er ikke færdige endnu - langt fra, så dette er kun et øjebliksbillede af, hvor langt vi er nået

ej en fed køkken have... havde jeg haft en større have havde jeg os haft sådan en

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Kay skriver:

ej en fed køkken have... havde jeg haft en større have havde jeg os haft sådan en

Tusind tak
Det har godt nok krævet meget arbejde. Glæder mig til vi er færdige og jeg kan se det færdige resultat. Men indtil videre er jeg godt tilfreds

Anmeld

20. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Tusind tak
Det har godt nok krævet meget arbejde. Glæder mig til vi er færdige og jeg kan se det færdige resultat. Men indtil videre er jeg godt tilfreds

det kan jeg godt forstå

har lige selv fået sådan en "højbed" i 3 etager og det er jeg super glad for passer lige til mine jordbær planter og krydderurter jeg gerne ville havde

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå

har lige selv fået sådan en "højbed" i 3 etager og det er jeg super glad for passer lige til mine jordbær planter og krydderurter jeg gerne ville havde

Jeg syntes det er super smart, det skulle jo gerne gøre sådan at det er nemmere at holde. Så glæder mig til at se det i aktion
Vi har 10 bed, 4 til blandede frugtbuske. 1 til jordbær, 1 til ærter, 2 til kartofler og så 2 blandede hvor vi skal have salat, gulerødder, radisser, tomat, agurk og så nogle krydderurter

Anmeld

20. april 2012

Kay

Ismone skriver:

Jeg syntes det er super smart, det skulle jo gerne gøre sådan at det er nemmere at holde. Så glæder mig til at se det i aktion
Vi har 10 bed, 4 til blandede frugtbuske. 1 til jordbær, 1 til ærter, 2 til kartofler og så 2 blandede hvor vi skal have salat, gulerødder, radisser, tomat, agurk og så nogle krydderurter

dejligt uhh gullerødder og ærter kunne jeg også godt tænke mig... men... haver er alt for lille... og priotere jordbær meget højere

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Kay skriver:

dejligt uhh gullerødder og ærter kunne jeg også godt tænke mig... men... haver er alt for lille... og priotere jordbær meget højere

Det er også en dejlig ting at have til sommer, jeg ser i hvertfald frem til det
Men er glad for at vi har lidt mere plads, men syntes allerede nu at det er for småt - men kan være at jeg bliver klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.