Jeg er lidt i et dilemma.
Min bedste veninde flyttede til København for nogle år tilbage, og siden er hun begyndt at gå med folk som er goth, punk, alternative osv. Og jeg kan ikke helt acceptere det.
Hun var meget dullet da hun boede her, og jeg selv er meget dullet. Men hun har forandret sig, og blevet løs med påklædning, hår osv. Jeg ved godt jeg ikke bør blande mig, men hun er blevet direkte grim.
Hun plejede at have det flotteste lange skinnende blonde hår, den flotteste hud, make-up'en sad perfekt og hendes tøj var altid nyvasket og passede perfekt sammen.
Nu har hun halvt orange ødelagt hår, hendes make-up ligner noget hun har sovet med og hendes tøjvalg.. tjae.. hun ligner en der ikke har råd til noget som helst nyt.
Jeg har sagt mange gange til hende om hun ikke godt vil tage sig sammen, jeg savner min smukke veninde.. Men det er somom hendes omgangskreds ødelægger hende!
Hvad fanden gør jeg? jeg er ved at gå amok når jeg ser hendes facebook og de personer der skriver til hende. Ikke at jeg har noget imod alternative, jeg synes bare ikke de er særlig tiltalende!
Anmeld