Hvilket svar forventer du ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Ciss

FruStolpe skriver:

Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ??

Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til.

Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ??

Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem

Jeg accepterer alle svar - men jeg skal da helt ærlig indrømme, at jeg bliver rigtig ked af det, hvis jeg får et svar a la "det er da det dummeste, jeg længe har hørt!"

Nogen gange kan man læse tråde, hvor en person beder om gode råd, tips eller hjælp med en situation og så bliver mødt med sure svar. Det synes jeg, er meget lidt konstruktivt og slet ikke hyggeligt.

Får det nogen til at føle sig bedre, at de kan træde på andre, som allerede ligger ned, eller tror de ret og slet, at det hjælper at være barsk og nedladende? Ja, jeg har bare undret mig et par gange....

Men stort set synes jeg jo, at folk her er hyggelige og hjælper hinanden. - og så er det jo faktisk mulig at sige, at man ikke er enig uden dermed at starte en krig. Det er jo noget med måden, man siger det på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Pipsle2012

LunaLykke skriver:

Hvis jeg opretter en debat som måske er lidt kontroversiel eller et lidt følsomt emne, så tager jeg imod alle svar. Gider dog ikke have svar hvor folk prøver at overbevise mig om at DE har ret, og ikke giver mig lov til at have min mening. Men alle er velkommen til at sige deres mening, så længe de lader mig og alle andre have vores.

Der er enkelte brugere herinde hvor det virker som om, at de kun svarer i tråde med modsatte holdninger, kun for at provokere. Det synes jeg ikke er i orden, for sproget bliver tit grimt, nedladende og belærende. Og det er unødvendigt

Anmeld

18. april 2012

christina92

Jeg acceptere alle svar så længe det er skrevet på en pæn måde.

Men vil give dig ret i din observation, nogle gange bliver folk frosset lidt ud hvis de ikke er enige.

Der er mange forskellige debatter herinde, og mange med lidt sårbart indhold, så synes virkelig det er vigtigt at man tænker på hvordan det er at modtage det man skriver. Man kan godt skrive noget som kan læses mere hårdt end man mener det, og det skal man passe på med. Ingen af os er jo ude på at såre nogen

Anmeld

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LunaLykke skriver:

Hvis jeg opretter en debat som måske er lidt kontroversiel eller et lidt følsomt emne, så tager jeg imod alle svar. Gider dog ikke have svar hvor folk prøver at overbevise mig om at DE har ret, og ikke giver mig lov til at have min mening. Men alle er velkommen til at sige deres mening, så længe de lader mig og alle andre have vores.

Der er enkelte brugere herinde hvor det virker som om, at de kun svarer i tråde med modsatte holdninger, kun for at provokere. Det synes jeg ikke er i orden, for sproget bliver tit grimt, nedladende og belærende. Og det er unødvendigt

Anmeld

18. april 2012

Mother-love

Jeg kan sagtens tåle at folk har en anden mening. Men synes tit tingene bliver skrevet meget nedladende og jeg har ret i min holdning- agtig.
Jeg acceptere vi er forskellige, men acceptere ikke nedladende svar

Anmeld

18. april 2012

bette bebs

Jeg tager det ikke så tungt, hvis nogen svare mig surt. Når vi udelukkende kommuniker via skrift og smileys, kan man nemt misforstå hinanden. Jeg elsker at bruge smileys, og hvis jeg fx bruger en sur smiley, er det jo ikke for at gøre modparten sur eller ked af det. Det er for mig bare en måde hvorpå jeg lettere kan understrege det jeg prøver at skrive

Hvis man synes, der er nogen der svare grimt, kan man jo heldigvis glæde sig over at det ikke er en person, man skal forholde sig til in real life

Personligt vil jeg hellere have folk svare ærligt, hvor surt et svar det så måtte være, end al det rygklapperi, der af og til er

Anmeld

18. april 2012

4xGreve

FruStolpe skriver:

Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ??

Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til.

Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ??

Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem

alle svar er velkommen men jeg forventer at man gør det på en pæn og ordenlig måde med respekt for hinanden og hinandens forskelligheder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.