FruStolpe skriver:
Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ??
Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til.
Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ??
Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem 
Jeg accepterer alle svar - men jeg skal da helt ærlig indrømme, at jeg bliver rigtig ked af det, hvis jeg får et svar a la "det er da det dummeste, jeg længe har hørt!"
Nogen gange kan man læse tråde, hvor en person beder om gode råd, tips eller hjælp med en situation og så bliver mødt med sure svar. Det synes jeg, er meget lidt konstruktivt og slet ikke hyggeligt.
Får det nogen til at føle sig bedre, at de kan træde på andre, som allerede ligger ned, eller tror de ret og slet, at det hjælper at være barsk og nedladende? Ja, jeg har bare undret mig et par gange....
Men stort set synes jeg jo, at folk her er hyggelige og hjælper hinanden. - og så er det jo faktisk mulig at sige, at man ikke er enig uden dermed at starte en krig. Det er jo noget med måden, man siger det på.... 
Anmeld