Hvilket svar forventer du ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Stumpen

Stiller jeg et spørgsmå herinde, så forventer jeg da at folk giver mig deres ærlige svar ellers ser jeg ingen grund til at stille det... Måske må jeg bide i det sure æble og se at jeg er gal på den eller skal træffe det valg der ikke ligger mig lige for, men hvorfor ellers spørge??

Når jeg læser andres debatter (eller mine egne for den sags skyld), hvor folk er ueinge med TS.. Jamen så synes jeg at der skal være plads til at man ikke stryger TS med hårene, men samtidig skal personen der svarer gøre det på en måde der ikke støder eller nedgør TS og TS skal forvente ikke at alle er enige med TS..

Debatten skal kører ping pong og hele moletjavsen, men på en respektfuld måde..

Debatten skal enten ende med at man bliver enige om at være uenige eller TS/besvareren finder ud af at man måske er på forkert spor og laver et "kompromi"... Men det der med at stå stejl og ikke vil høre hvad modparten har at sige det er et no-go..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Det skal man også, for man skal kunne argumentere for den holdning man har - ellers synes jeg i hvert fald at man skal genoverveje sin holdning Så længe der er plads til at man har forskellige meninger, så må og skal man argumentere alt man vil

helt enig

Anmeld

17. april 2012

lio

jeg kan godt lide at lære noget nyt, som at se tingene fra en ny vinkel, så elsker at læse laaange debatter herinde, bare for at se for/imod argumenter, men synes at mange debatter herinde tager en uheldig drejning ved at nogen bliver personlige og så bliver debatten irrrelevant for mit vedkommende, det synes jeg ødelægger det gode ved for/imod snak.

Jeg kan ofte se i TS's tekst hvis der fiskes efter udelukkende for eller imod, der vælger jeg nogen gange at nøjes med at læse tråden, da min mening på forhånd kan virke provokerende og jeg synes det er MEGET svært at formulere sig på tekst. (mange læser tekst hvor de får lagt trykket forkert på visse ord og så misforstår de let pionten)

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

åh, ja, dem er der mange af herinde..og i alle andre kvinde fora...:-)

Jeg forventer et ærligt svar og giver det samme, bare mange der håndterer det super dårligt og hvis de ikke bliver strøget med hårene, rejser de børster:-)

MEn spørger man får man svar, om det er et svar man er enig i, eler ønsker er en anden sag, det må man jo tage med når det er frit forum man spørger i. Både hvis det angår folks seriøst dårlige økonomi og sans for penge, aborter, eller hunde:-)

Anmeld

17. april 2012

FruStolpe

Hvvor skønt at i har taget jer tid til min tråd alle sammen

Jeg kunne beestemt også godt tænke mig at høre fra dem der har modsat holdning af mig

Der er jo enkelte der har stemt at de bare vil bekræftiges i deres egen holdning... 

Anmeld

17. april 2012

Isabella_mor

FruStolpe skriver:

Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ??

Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til.

Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ??

Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem

hvis man skriver i et offentligt forum for at få folks erfaringer og meninger så er det jo en uskreven ting at alle kommer med sit, og at det ikke altid er af samme mening som een selv..

men man må gerne diskutere holdningerne og evt få nogle nye synspunkter på emnet.. det sker jo tit at man også ændrer mening..  så det skal der da være plads til..

der hvor jeg står af er når det bliver til at mundhugges og pege fingre og gå direkte efter personen og ikke bolden.. det er desværre noget der foregår i alle fora, så der er det jo dejligt vi har et godt staff som kan komme og skære igennem hvis det er der er nogle der føler at de bliver skrevet/talt grimt til, fordi de er af anden holdning..

Vi kan jo ikke alle sammen lide vingummi, der er nogle der bedre kan lide lakrids.

Anmeld

17. april 2012

maria_wlt

FruStolpe skriver:

Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ??

Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til.

Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ??

Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem

Ærligt svar...

Har tænkte rigtig meget over det du skriver... det er så TIT at tonen bliver en anden hvis man ikke har samme mening.. 

Så burde man altså skrive at man KUN vil have de gode ting afvide og ingen dårlige...

Anmeld

17. april 2012

FruStolpe

maria_wlt skriver:

Ærligt svar...

Har tænkte rigtig meget over det du skriver... det er så TIT at tonen bliver en anden hvis man ikke har samme mening.. 

Så burde man altså skrive at man KUN vil have de gode ting afvide og ingen dårlige...

Ja præcis. Jeg ville også ønske at folk skrev det hvis de ikke ville ha svar der modsiger dem

Anmeld

17. april 2012

sarahb

Jeg forventer ærlige og alle svar.
Jeg kan sagtens klare at folk mener det modsatte end mig!

Anmeld

17. april 2012

TeamRocket

Jeg vil gerne, uanset om jeg skriver om et personligt emne eller et ikke personligt, have et ærligt svar, men jeg vil også gerne have et pænt svar. Synes ofte jeg oplever 'grimme' svar. Altså i et sprog hvor jeg bare tænker OK du synes det, men kan du ikke tale pænt mens du synes det? Hvis i forstår. Man kan jo sagtens debattere heftigt uden at tale ned til folk og sige 'du er grim og din mening er åndssvag'.

Så ærlighed og pænt sporg forventer jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.