Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ??
Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til.
Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ??
Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruStolpe skriver: Ja når du vælger at skrive i offentligt forum, hvilke svar vil du så ha ?? Jeg synes der er en del debatter hvor man hvis man ikke er enig med TS, ikke bliver snakket så pænt til. Men er det ikke meningen at vi alle kan komme med imput?? Ellers bør man vel skrive i sit indlæg, at meninger der strider mod TS holdning ikke er velkomne ?? Nå men afstemining, fordi jeg elsker dem
Meget enig.
Jeg vælger faktisk tit ikke at svarer folk hvis man ikke er enig med genemsnittet
Træls enlig....
LunaLykke skriver: Hvis jeg opretter en debat som måske er lidt kontroversiel eller et lidt følsomt emne, så tager jeg imod alle svar. Gider dog ikke have svar hvor folk prøver at overbevise mig om at DE har ret, og ikke giver mig lov til at have min mening. Men alle er velkommen til at sige deres mening, så længe de lader mig og alle andre have vores.Der er enkelte brugere herinde hvor det virker som om, at de kun svarer i tråde med modsatte holdninger, kun for at provokere. Det synes jeg ikke er i orden, for sproget bliver tit grimt, nedladende og belærende. Og det er unødvendigt
Hvis jeg opretter en debat som måske er lidt kontroversiel eller et lidt følsomt emne, så tager jeg imod alle svar. Gider dog ikke have svar hvor folk prøver at overbevise mig om at DE har ret, og ikke giver mig lov til at have min mening. Men alle er velkommen til at sige deres mening, så længe de lader mig og alle andre have vores.Der er enkelte brugere herinde hvor det virker som om, at de kun svarer i tråde med modsatte holdninger, kun for at provokere. Det synes jeg ikke er i orden, for sproget bliver tit grimt, nedladende og belærende. Og det er unødvendigt
Selvfølgelig skal man ikke være modsat for at være modsat. Det må da også være en mumådelig kedelig egenskab at ha
3rollinger skriver: Ha ha ved lige hvilken tråd der skyld i denne afstemning Jeg vil allerhelst have ret! Elsker at have ret. Men jeg vil gerne selv tro at jeg også kan tåle det modsatte.I virkeligheden er der jo ikke meget spræl i en debat med een mening.
Ha ha ved lige hvilken tråd der skyld i denne afstemning Jeg vil allerhelst have ret! Elsker at have ret. Men jeg vil gerne selv tro at jeg også kan tåle det modsatte.I virkeligheden er der jo ikke meget spræl i en debat med een mening.
Det er nu heller ingen hemmelighed.
Men jeg vil da også gerne ha ret ALTID men altså, man skal da ikke spørge hvis ikke man kan tåle svaret ??
Lollo1987 skriver: Meget enig. Jeg vælger faktisk tit ikke at svarer folk hvis man ikke er enig med genemsnittet Træls enlig....
Der er jeg faktisk enig, jeg hopper ofte over hvis flertallet ikke deler min mening. -alene fordi jeg ikke gider dramaet.
Har svaret andet.. Søger ikek svar der er enige, men jeg accepterer heller ikke alle svar. Når jeg skriver et indlæg, uanset emne, så er det for at høre andres mening/råd. I den forstand sætter jeg stor pris på alle svar uanset om de giver mig ret eller ej. Men jeg forventer klart at der bliver talt pænt og at al kommunikation er ligeværdig.
Jeg har ikke oplevet grove svar, men jeg har flere gange oplevet svar (ikke på mine tråde skal det lige siges), hvor tonen har været hård og nogen gange med en snært af nedladenhed. Det bryder jeg mig IKKE om.
Syntes dit emne er fantastisk, lad os endelig tage snakken om, hvordan vi svarer på hinandens indlæg.
Masser af smil og glæde til jer alle
FruStolpe skriver: Selvfølgelig skal man ikke være modsat for at være modsat. Det må da også være en mumådelig kedelig egenskab at ha
Jeg EEEEElsker en god debat, men oplever desværre tit, at når modparten ikke har flere gode argumenter, så bliver vedkommende personlig og skriver mindre pæne ting (man kan blive kaldt de mest mærkværdige ting) og konkluderer udfra noget, der slet ikke er skrevet.
En rigtig god debat er en lang ping-pong frem og tilbage, hvor de 2 modparter til sidst enes om at være uenige og er lige gode venner af den grund.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128