Opvaring af krydderier hvad gør DU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Nemlig

Det eneste problem der er , at hvis man køber de store poser med krydderier i f.eks. Søstrene Grene kan hele posens indhold ikke være i glasset

hihihihih nej det er ikke så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

**Ønskebabyen

B&J skriver:

wow ja det tror jeg ser vildt flot ud sikke en smart lille hylle

Det er også den vi bruger :-) Og så har vi disse glas fra IKEA som er rigtige krydderiglas:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/2015287 0/

De passer perfekt på hylden :-)

Anmeld

16. april 2012

B&J

Tøsen* skriver:

Det er også den vi bruger :-) Og så har vi disse glas fra IKEA som er rigtige krydderiglas:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/2015287 0/

De passer perfekt på hylden :-)

de er vildt søde ja nu forbander jeg sku vi ikke har en ikea

Anmeld

16. april 2012

Savannah

B&J skriver:

jaa det kunne også være smart det har jeg slet ikke tænkt på

Jeg er glad for det. Det handler jo bare om at gemme glas fra forskellige ting Så har man pludselig en masse. Nogle af lågene har jeg betrukket med stof, så ser det rigtig hyggeligt ud

Anmeld

16. april 2012

Isabella_mor

B&J skriver:

wow en hel skuffe det må være en spænde skuffe og flot må det se ud og ja du har helt ret det tåler nemlig ikke alt den varme

det er bare lidt forskelligt, jeg bruger mange krydderier, men ikke med viden, mere med forsøg.

Anmeld

16. april 2012

B&J

Sally-Slingshot skriver:

Jeg er glad for det. Det handler jo bare om at gemme glas fra forskellige ting Så har man pludselig en masse. Nogle af lågene har jeg betrukket med stof, så ser det rigtig hyggeligt ud

du har helt ret jeg har bare altid smit dem ud ups

Anmeld

16. april 2012

B&J

isabellamor skriver:

det er bare lidt forskelligt, jeg bruger mange krydderier, men ikke med viden, mere med forsøg.

det skal man også og det smager jo godt elsker at prøve med krydderier

Anmeld

18. april 2012

**Ønskebabyen

B&J skriver:

de er vildt søde ja nu forbander jeg sku vi ikke har en ikea

Hvor bor du henne da?

Anmeld

18. april 2012

.....

Vi opbevarer krydderierne i de bøtter de er købt i (Santa maria) , og stiller det op på den krydderi hylde vi har ovenover komfuret

Anmeld

18. april 2012

Kay

vi har små hyllder over komfuret... og så har jeg en kasse i skabet til opfyldning... køber nemlig mine kryderrier i de udlanske grønthandlere

min veninde har lige ordnet hele deres køkken og hun har købt sådan nogle brede "billed lister" fra ikea... og der har de deres kryderri glas stående... det er super smart sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.