Opvaring af krydderier hvad gør DU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

B&J

skrukkrukken skriver:

Vi har købt 2 af disse hylder fra IKEA som vi har sat op på væggen ved komfuret og så har vi bare forskellige olier, bøtter og glas med krydderier stående

wow ja det tror jeg ser vildt flot ud sikke en smart lille hylle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

pemiro

Jeg har sådan en krydderi "rondel".. 

Det er en holder der kan dreje rundt, hvor der så er ca 12 glas på, som man så kan fylde krydderierne i  

Anmeld

16. april 2012

EKBJ

B&J skriver:

Nu står jeg i køkkenet og laver mad og jeg har krydderier over alt ...

hvad opvare i jeres krydderier i???

så frem med billederne

håber i får en god aften

Jeg har sådan nogle her :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2012

Chris86

Rosendahl krydderiglas til det vi bruger ofte og resten i en kurv gemtI skabet..

Anmeld

16. april 2012

B&J

pemiro skriver:

Jeg har sådan en krydderi "rondel".. 

Det er en holder der kan dreje rundt, hvor der så er ca 12 glas på, som man så kan fylde krydderierne i  

hov den var smart også fylder den jo ikke så meget også kan man lige tage dem smart

Anmeld

16. april 2012

B&J

EKBJ skriver:

Jeg har sådan nogle her :-) 

ej de er fede 

Anmeld

16. april 2012

B&J

Chris86 skriver:

Rosendahl krydderiglas til det vi bruger ofte og resten i en kurv gemtI skabet..

dem må jeg lige inde og se hvordan de ser ud

Anmeld

16. april 2012

EKBJ

B&J skriver:

ej de er fede 

Jeg kan godt lide det ikke ser super moderne ud .. jeg har dem så kun til de mest nødvendige krydderier.. og så har jeg ellers det andet i nogle andre glas. 

Anmeld

16. april 2012

Isabella_mor

vi har en skuffe der er 40 dyb og 80 bred med de der krydderidimsedutter i fra ikea så de ligger i små riller, og så er de i de glas de kommer i.. og poserne fylder vi så over i glas... 

jeg ved at står krydderierne over komfuret og bliver varmet op og kølet ned (det bliver det jo generelt når man laver mad, så mister det smagen og kan danne kondens hvis det ikke er lukket rigtigt) så derfor er det også på den anden side af komfuret..

Anmeld

16. april 2012

B&J

EKBJ skriver:

Jeg kan godt lide det ikke ser super moderne ud .. jeg har dem så kun til de mest nødvendige krydderier.. og så har jeg ellers det andet i nogle andre glas. 

ja jeg syntes de er søde og smarte for smagen går jo heller ikke ud af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.