Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu står jeg i køkkenet og laver mad og jeg har krydderier over alt ...
hvad opvare i jeres krydderier i???
så frem med billederne
håber i får en god aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Nu står jeg i køkkenet og laver mad og jeg har krydderier over alt ... hvad opvare i jeres krydderier i??? så frem med billederne håber i får en god aften
vi har nogle små beholdere som er beregnet til krydderi, og ellers bruger vi primært santa maria
Opbevarer det i de bøtter, de bliver købt i. Poser fylder jeg i syltetøjs eller patent glas, det fungerer og ser fint ud :-)
Vi har sådan nogle krydderihylder over komfuret
Vi har købt 2 af disse hylder fra IKEA som vi har sat op på væggen ved komfuret og så har vi bare forskellige olier, bøtter og glas med krydderier stående
sarahb skriver: Jeg køber næsten kun krydderier i små dåser fra grønt handleren. De passer lige i skuffen ved siden af komfuret og ellers sætter jeg klemmer på poserne
Jeg køber næsten kun krydderier i små dåser fra grønt handleren. De passer lige i skuffen ved siden af komfuret og ellers sætter jeg klemmer på poserne
hihihi vi har også klemmer på men de fylder jo bare helt vildt alle de små poser og det ligner et stort rod...
jydeinden skriver: vi har nogle små beholdere som er beregnet til krydderi, og ellers bruger vi primært santa maria
jaaa sådan nogle til at putte det i små bøtter eller ja sådan nogle vil jeg også vildt gerne have men der er jo et kæmpe udvalg
Sally-Slingshot skriver: Opbevarer det i de bøtter, de bliver købt i. Poser fylder jeg i syltetøjs eller patent glas, det fungerer og ser fint ud :-)
jaa det kunne også være smart det har jeg slet ikke tænkt på
morethanperfect skriver: Vi har sådan nogle krydderihylder over komfuret
SNYD
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128