skal til samtale ved lægen vedr. gastic bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej de tæller vist ikke først fra der jeg er faktisk ikke helt sikker men ca3-4 uger hvis de læge sender papirne skulle du meget ha modtaget det fra et privat hospital det gjorde jeg efter 2uger

og jeg ventede til jeg viste det privat hospital ville have mig så var jeg til samtale med dem også gik jeg igang for de gav gode råd omkring mad og spise måder.. især mølholm der fik vi kostplan og en bog med kostplan som man også skal bruge de første uger-år efter operationen

okay, så napper jeg da ikke lige den hardcore nupo lige nu - venter til jeg ved mere besked.

planen er vist at min læge sender mig videre til det lokale sygehus og så skal de vurdere om jeg kan godkendes til GB og så går jeg ud fra at de sender mig videre til et privat HS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

B&J

Anonym skriver:

okay, så napper jeg da ikke lige den hardcore nupo lige nu - venter til jeg ved mere besked.

planen er vist at min læge sender mig videre til det lokale sygehus og så skal de vurdere om jeg kan godkendes til GB og så går jeg ud fra at de sender mig videre til et privat HS.

det tror jeg også helt sikkert de gør ellers må du jo meget gerne selv ønske også

jeg glæder mig så meget til du skriver du er blevet godkendt og hvis jeg ikke ser det må du skrive og råbe til mig

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det tror jeg også helt sikkert de gør ellers må du jo meget gerne selv ønske også

jeg glæder mig så meget til du skriver du er blevet godkendt og hvis jeg ikke ser det må du skrive og råbe til mig

det kan du tro, nu venter jeg bare spændt :-)

Anmeld

16. april 2012

B&J

Anonym skriver:

det kan du tro, nu venter jeg bare spændt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.