Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Har faktisk selv tit tænkt på det Flere har sagt til mig (fordi jeg ventede en pige) at det er nemmest at have en pige som det første barn . Om det er rigtigt kan jeg ikke svare på endnu Men jeg har en søster og vi er som nat og dag. Jeg var som barn meget artig, genert og stille og hun er (hun er 9 år nu) stik modsat. Hun er flabet, vild og en ballademager. Så tror det kommer an på sind og ikke køn Men jeg tror at det som mor senere hen er "nemmere" at have en pige, fordi hun oftest vil gå til sin mor, hvor en dreng måske i puberteten lukker lidt af for moren og går til faren
Har faktisk selv tit tænkt på det Flere har sagt til mig (fordi jeg ventede en pige) at det er nemmest at have en pige som det første barn . Om det er rigtigt kan jeg ikke svare på endnu Men jeg har en søster og vi er som nat og dag. Jeg var som barn meget artig, genert og stille og hun er (hun er 9 år nu) stik modsat. Hun er flabet, vild og en ballademager. Så tror det kommer an på sind og ikke køn Men jeg tror at det som mor senere hen er "nemmere" at have en pige, fordi hun oftest vil gå til sin mor, hvor en dreng måske i puberteten lukker lidt af for moren og går til faren
Jeg tror nu at det oftest er lige omvendt Mor og datter har ofte store problemer, når datteren bliver teenager. Ikke alle selvfølgelig, men mange! Min Mors og mit forhold var mildest talt ikke godt i teenageårene, hvor min Far og jeg var pot og pande (som min Mor gerne udtrykte det). Kender mange, hvor det er samme problematik mellem mor og datter.
Men selvfølgelig hhandler det i høj grad også om personlighed hos det enkelte barn og ikke kun om køn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ansemusen skriver: Jeg tror nu at det oftest er lige omvendt Mor og datter har ofte store problemer, når datteren bliver teenager. Ikke alle selvfølgelig, men mange! Min Mors og mit forhold var mildest talt ikke godt i teenageårene, hvor min Far og jeg var pot og pande (som min Mor gerne udtrykte det). Kender mange, hvor det er samme problematik mellem mor og datter. Men selvfølgelig hhandler det i høj grad også om personlighed hos det enkelte barn og ikke kun om køn!
See det!!!-kan jeg også godt se ku være sådan , eller rettere kende fra mig selv.. Men nu jeg voksen, far døde da jeg var 8, og mig og mor er 'like this' nu.!!! Og bor 10 huse fra hinanden
- velkommen til de nyeste afsnit a' mig og min mor' EJ
Det er nok bare meget forskelligt - heldigvis !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128