Pige vs dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva nemmest, Dreng eller pige??!!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.472 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Ma-lu

Som der står  

Hvad er nemmest?! 

At have en dreng eller en pige , ved selvfølgelig godt det meget individuelt , men hva jeres bud..?! 

Uddyb også gerne hvis f.eks. Pigen var nemmest som barn, men dette ændrede sig i teenageårne

Dette er bare en for sjov test og jeg nys for hvad i skriver 

- venter selv en dreng.!

På forhånd tak for svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

B&J

nu har jeg kun prøven en dreng de første 6mdr var møg hammer håre fordi han aldrig sov nu sover han fantastisk og han er fantastisk og ja han kan da sig nej og vil ikke og det er mit men ja vi svare ham også imod når det er... og han kan blive sur men ikke noget at gøre ved men heldig vis sjælden vi har en super glad smilende grinene dreng

Anmeld

16. april 2012

Koen.

Nu har jeg kun prøvet en pige indtil videre, men venter lillebror til maj men det kommer nok an på barnets sind, vores datter på 2 år er så sød og kærlig med med det største temperemant, så hvis lillebror bare får halvt så meget temperemant, uha for nogle teenage kriser siger jeg bare

Anmeld

16. april 2012

henh01

Min datter var meget nemmere som baby end min den lille på 1½ år er. Min datter var meget mere rolig hvor den lille er MEGET mere motorisk vild.

Min datter er 7 år og jeg kan allerede nu forestille mig hvordan hun bliver som teenager  Så måske ordsproget holder stik her med at stille børn giver vilde teenagere og omvendt

Anmeld

16. april 2012

Ma-lu

Tak fordi i gider svare

Anmeld

16. april 2012

Musen5

Jeg har 2 af hver og jeg syntes helt klart at drengene er nemmest. De er ikke så hysse og intrigante som pigerne.

Drengene kalder en skovl for en skovl hvorimod Liv, hvis der er noget galt, er en primadonna af rang. Drengene fortæller gerne hvad der er galt. Liv skal man kunne læse tanker på osv osv osv i den dur.

Leah er ikk helt gammel nok endnu, men allerede nu viser hun tegn på det de pige hysteri (9 mdr) jeg kan mærke forskellen på dem oxo i den alder.

Hvis drengene ikke ku nå deres legetøj... så kravlede de efter det. Liv og Leah der ikk kan nå legetøjet. de sad/sidder og skriger efter det....

/Mette

/Mette.

Anmeld

16. april 2012

lycly

Har faktisk selv tit tænkt på det Flere har sagt til mig (fordi jeg ventede en pige) at det er nemmest at have en pige som det første barn . Om det er rigtigt kan jeg ikke svare på endnu

Men jeg har en søster og vi er som nat og dag. Jeg var som barn meget artig, genert og stille og hun er (hun er 9 år nu) stik modsat. Hun er flabet, vild og en ballademager. Så tror det kommer an på sind og ikke køn

Men jeg tror at det som mor senere hen er "nemmere" at have en pige, fordi hun oftest vil gå til sin mor, hvor en dreng måske i puberteten lukker lidt af for moren og går til faren

Anmeld

16. april 2012

Ma-lu

Musen5 skriver:

Jeg har 2 af hver og jeg syntes helt klart at drengene er nemmest. De er ikke så hysse og intrigante som pigerne.

Drengene kalder en skovl for en skovl hvorimod Liv, hvis der er noget galt, er en primadonna af rang. Drengene fortæller gerne hvad der er galt. Liv skal man kunne læse tanker på osv osv osv i den dur.

Leah er ikk helt gammel nok endnu, men allerede nu viser hun tegn på det de pige hysteri (9 mdr) jeg kan mærke forskellen på dem oxo i den alder.

Hvis drengene ikke ku nå deres legetøj... så kravlede de efter det. Liv og Leah der ikk kan nå legetøjet. de sad/sidder og skriger efter det....

/Mette

/Mette.

Jaaaa - lige sådan et svar jeg gerne ville høre  

Anmeld

16. april 2012

MariaJ

Jeg har kun en pige, så ikke noget at sammenligne med, men hun har nærmest klatret på væggene siden hun blev født, så der er i hvert fald ikke noget stille og forsigtig pige over hende. Hun har en meget ligetil personlighed og har på sin vis altid været nem, fordi det er nemt at finde ud af hvad hun vil. Hun har været meget hurtig motorisk og er et meget aktivt barn, så man skal holde et højt tempo, hvis man skal følge med hende .

Anmeld

16. april 2012

Ma-lu

LunaLykke skriver:

Har faktisk selv tit tænkt på det Flere har sagt til mig (fordi jeg ventede en pige) at det er nemmest at have en pige som det første barn . Om det er rigtigt kan jeg ikke svare på endnu

Men jeg har en søster og vi er som nat og dag. Jeg var som barn meget artig, genert og stille og hun er (hun er 9 år nu) stik modsat. Hun er flabet, vild og en ballademager. Så tror det kommer an på sind og ikke køn

Men jeg tror at det som mor senere hen er "nemmere" at have en pige, fordi hun oftest vil gå til sin mor, hvor en dreng måske i puberteten lukker lidt af for moren og går til faren

Der er sikkert meget rigtigt mht piger til mor drenge til far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.