Afstemning, kan man bære den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

hannetheis

Kongmulle skriver:

I elsker afstemninger, så her kommer en

Vores store dejlige pige skal konfirmeres her i maj. I den forbindelse er jeg begyndt at kigge efter kjole til mig. Jeg har nemlig tabt mig rigtig meget og kan nu bære sådan noget

Men her kommer så spørgsmålet, hvor fin skal man være

Jeg har set en kjole som jeg syntes er helt vildt flot,men jeg er i tvivl om den er et "overkill"

Og der kommer i så ind i billedet

Så here we go, er denne kjole for meget til konfirmationen?

personligt syntes jeg den er alt for meget til en konfirmation, til et bryllup ville jeg bruge den.
men kommer jo også an på hvor fint konfirmationen skal være. har selv været til konfirmationer hvor der er lavet et tema og gæsterne er så kommet i tøj der passer til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Ciss

Kongmulle skriver:

Vores store dejlige pige skal konfirmeres her i maj. I den forbindelse er jeg begyndt at kigge efter kjole til mig. Jeg har nemlig tabt mig rigtig meget og kan nu bære sådan noget

Jeg har set en kjole som jeg syntes er helt vildt flot,men jeg er i tvivl om den er et "overkill"

Nej, hvor er den flot!

Forstår godt hvad du mener....

Den er nok lidt mere, end mange forventer, men ved du hvad? Jeg synes, du skulle snakke med dagens hovedperson om det. Hun har helt sikkert en mening om det, og det er jo hendes dag. Så hvis I to bliver enige om noget, så kan resten af verden egentlig mene, hvad den vil. Det er vigtig, at man pynter sig og føler sig flot - om det så er den stil, som majoriteten ville vælge til anledningen betyder mindre i mine øjne.

Anmeld

16. april 2012

HelleBelle

sommerbarn<3 skriver:

Jeg synes den er for meget, af den grund at jeg tror du vil komme til at overstråle konfirmanten.

Det er hendes dag, og derfor skal hun være den flotteste som alle lægger mærke til.

Selvfølgelig skal du også være fin, du er jo MOAR Men noget mere afdæmpet, så din datter er mest dresset op

enig!

Anmeld

16. april 2012

Isabella_mor

den er da rigtig fin og sommeragtig

selvfølgelig kan du da have den på...  

Anmeld

16. april 2012

FrkZier

Kongmulle skriver:

jeg tror at hvis min mor havde haft sådan en kjole på til min konfirmation, var jeg nok blevet lidt irriteret - da det jo var MIG der skulle konfirmeres , det lidt ligesom et minibryllup, man skal ikke outshine bruden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.