Afstemning, kan man bære den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er denne kjole for meget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.680 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Kongmulle

I elsker afstemninger, så her kommer en

Vores store dejlige pige skal konfirmeres her i maj. I den forbindelse er jeg begyndt at kigge efter kjole til mig. Jeg har nemlig tabt mig rigtig meget og kan nu bære sådan noget

Men her kommer så spørgsmålet, hvor fin skal man være

Jeg har set en kjole som jeg syntes er helt vildt flot,men jeg er i tvivl om den er et "overkill"

Og der kommer i så ind i billedet

Så here we go, er denne kjole for meget til konfirmationen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Kongmulle

Kongmulle skriver:

I elsker afstemninger, så her kommer en

Vores store dejlige pige skal konfirmeres her i maj. I den forbindelse er jeg begyndt at kigge efter kjole til mig. Jeg har nemlig tabt mig rigtig meget og kan nu bære sådan noget

Men her kommer så spørgsmålet, hvor fin skal man være

Jeg har set en kjole som jeg syntes er helt vildt flot,men jeg er i tvivl om den er et "overkill"

Og der kommer i så ind i billedet

Så here we go, er denne kjole for meget til konfirmationen?

Og så prøver vi lige at huske billede GG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2012

ønskebørn74

Kongmulle skriver:

Og så prøver vi lige at huske billede GG

Den er bare perfekt.. Ville være stolt af min mor i den!!!

Anmeld

16. april 2012

Kongmulle

Tusind tak

Anmeld

16. april 2012

morethanperfect

Jeg syns den er alt for meget til en konfirmation .. Men vi har også altid kørt den lidt afslappede stil ..

Anmeld

16. april 2012

Kongmulle

Okay, tak for input

Anmeld

16. april 2012

Zafir

Altså - Jeg er af den holdning at når der er en anledning til at dresse op, så skal der dresses op
Så kan man godt tage balkjole på til en alm fødselsdag Det skal jo bruges.

Men jeg er også af den holdning af Idun sagtens kan have balkjole på i børnehave(da hun gik i børnehave) for ellers når det ikke at blive brugt

Anmeld

16. april 2012

Musen5

Zafir skriver:

Altså - Jeg er af den holdning at når der er en anledning til at dresse op, så skal der dresses op
Så kan man godt tage balkjole på til en alm fødselsdag Det skal jo bruges.

Men jeg er også af den holdning af Idun sagtens kan have balkjole på i børnehave(da hun gik i børnehave) for ellers når det ikke at blive brugt

Ku ikk ha sagt det bedre selv...

Liv har oxo haft div fine galla festkjoler på i børnehave og Leah kommer da til det samme i dp.

Jeg ELSKER at dresse op når der er grund til det og jeg ville elske den kjole til min datters konfirmation (der er mange år endnu, og jeg ville ikk kunne passe den) Den er rigtig rigtig flot.

Og det er ikke kun konfirmanden der skal ligne en million. Mor må oxo gerne

/Mette

Anmeld

16. april 2012

Zafir

Musen5 skriver:

Ku ikk ha sagt det bedre selv...

Liv har oxo haft div fine galla festkjoler på i børnehave og Leah kommer da til det samme i dp.

Jeg ELSKER at dresse op når der er grund til det og jeg ville elske den kjole til min datters konfirmation (der er mange år endnu, og jeg ville ikk kunne passe den) Den er rigtig rigtig flot.

Og det er ikke kun konfirmanden der skal ligne en million. Mor må oxo gerne

/Mette

Ja det eneste der i mit hovede er "forbudt" er at ligne konfirmanten/bruden selv
Ellers er det da bare til ære for den der holder festen at man virkelig dresser op

Anmeld

16. april 2012

katrine26

Jeg har stemt at den er for meget...syntes det er en rigtig fin kjole.. Men til en konfirmation som er for din datter syntes jeg den er for fin..(for meget).

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.