Afstemning, kan man bære den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Kongmulle

Tusind tak for jeres input. Jeg syntes bare den kjole er helt vildt flot men gad jo heller ikke at alle gæsterne tænkte "omg" hvad tænkte hun på GG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Musen5

Zafir skriver:

Ja det eneste der i mit hovede er "forbudt" er at ligne konfirmanten/bruden selv
Ellers er det da bare til ære for den der holder festen at man virkelig dresser op

nemlig... så længe man ikk tropper op i en hvid kjole der overstråler hovedpersonen så kan man ski da tillade sig godt og vel alt

/Mette

Anmeld

16. april 2012

serinasmor

synes sagtens du kan have den på

men det kommer også an på hvor fin en kjole konfirmanden har på

og så tror jeg jeg ville spørge hende .... teenagere har jo deres helt egne holdninger ...

Anmeld

16. april 2012

B&J

jeg syntes det er møg hammer flot

men nu ved jeg ikke om i jeres familie godt kan lig at pynte jer helt op når der bliver holdt konfirmation osv... for så syntes jeg du skal have den på elllers syntes jeg ikke selv om den er flot

Anmeld

16. april 2012

lycly

Jeg synes den er rigtig flot, men synes den er for fin til en konfirmation . Kommer selvfølgelig an på hvordan I plejer at klæde jer til den slags og hvor fine folk plejer at være

Anmeld

16. april 2012

Stumpen

Jeg synes faktisk det er lidt svært at svare på, da det kommer an på hvordan I plejer at dresse jer op til de større fester i jeres familie..

Men skal jeg være helt ærlig og ud fra min egen familie "normer" så er den mere til bryllup end konfirmation..

Jeg synes den er så flot - er dog ikke vild med farven, men havde den nu været i grøn så 

Anmeld

16. april 2012

Silas&Mille

Jeg synes det er en RIGTIG RIGTIG fin kjole. 

Hvis de andre gæster og dresser sig op, så kan jeg ikke se noget problem i at du har den kjole på.

Men hvis det var mig, ville jeg spørge min datter 

Anmeld

16. april 2012

L&V

Kongmulle skriver:

I elsker afstemninger, så her kommer en

Vores store dejlige pige skal konfirmeres her i maj. I den forbindelse er jeg begyndt at kigge efter kjole til mig. Jeg har nemlig tabt mig rigtig meget og kan nu bære sådan noget

Men her kommer så spørgsmålet, hvor fin skal man være

Jeg har set en kjole som jeg syntes er helt vildt flot,men jeg er i tvivl om den er et "overkill"

Og der kommer i så ind i billedet

Så here we go, er denne kjole for meget til konfirmationen?

Jeg syntes det er alt for meget til en konfirmation et bryllup ville den passe noget bedre til

Anmeld

16. april 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

I elsker afstemninger, så her kommer en

Vores store dejlige pige skal konfirmeres her i maj. I den forbindelse er jeg begyndt at kigge efter kjole til mig. Jeg har nemlig tabt mig rigtig meget og kan nu bære sådan noget

Men her kommer så spørgsmålet, hvor fin skal man være

Jeg har set en kjole som jeg syntes er helt vildt flot,men jeg er i tvivl om den er et "overkill"

Og der kommer i så ind i billedet

Så here we go, er denne kjole for meget til konfirmationen?

Jeg synes den er for meget, af den grund at jeg tror du vil komme til at overstråle konfirmanten.

Det er hendes dag, og derfor skal hun være den flotteste som alle lægger mærke til.

Selvfølgelig skal du også være fin, du er jo MOAR Men noget mere afdæmpet, så din datter er mest dresset op

Anmeld

16. april 2012

emsaroto

Jeg har valgt nummer to.

Men vil sige, at hvis du skal have den på, så synes jeg den er så fin i sig selv, at du ikke skal pynte dig særlig meget ekstra.. 
Bare enkelt makeup og ikke de store smykker

Synes den er super flot!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.