Øjenbetændelse på 15. dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.316 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Zeus

HJÆLP!

Hvor længe havde jeres børn øjenbetændelse? Cajsa har nu haft det siden første lørdag i påskeferien, og hun har det stadig

Hendes øjne klistrer ikke sammen mere, men det grønne pus er der stadig flere gange om dagen, og der kommer også mere når vi er udenfor, eller hvis hun græder De er ikke hævede, eller røde, der er bare det der grønne pus hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

K&S

Zeus skriver:

HJÆLP!

Hvor længe havde jeres børn øjenbetændelse? Cajsa har nu haft det siden første lørdag i påskeferien, og hun har det stadig

Hendes øjne klistrer ikke sammen mere, men det grønne pus er der stadig flere gange om dagen, og der kommer også mere når vi er udenfor, eller hvis hun græder De er ikke hævede, eller røde, der er bare det der grønne pus hele tiden

Har hun fået øjendråber? Anton har kun haft det en enkelt gang, men der gik meget hurtigt over igen :-) 

Anmeld

15. april 2012

Zeus

K&S skriver:

Har hun fået øjendråber? Anton har kun haft det en enkelt gang, men der gik meget hurtigt over igen :-) 

Ja, hun har fået sådan noget salve nede fra lægen, 2 gange om dagen siden om mandagen

Anmeld

15. april 2012

K&S

Zeus skriver:

Ja, hun har fået sådan noget salve nede fra lægen, 2 gange om dagen siden om mandagen

Jeg ville prøve at ringe og snakke med lægen i morgen - det er jo ikke sundt at blive ved med salven :-(

Anmeld

15. april 2012

Zeus

K&S skriver:

Jeg ville prøve at ringe og snakke med lægen i morgen - det er jo ikke sundt at blive ved med salven :-(

Jeg forstår det godt nok ikke

Anmeld

15. april 2012

Kvist

Zeus skriver:

HJÆLP!

Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men kunne det måske ikke være en tilstoppet tårekanal.. Det gør at det ser ud som om der er øjenbetændelse..

Albert havde det i begge øjne det første stykke tid, og nu kun i det ene.. Lægen blev ved med at udskrive alt muligt mod øjenbetændelse indtil jeg tog til øjenlæge med ham og fik at vide det var en tilstoppet tårekanal..

Anmeld

15. april 2012

Zeus

Kvist skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men kunne det måske ikke være en tilstoppet tårekanal.. Det gør at det ser ud som om der er øjenbetændelse..

Albert havde det i begge øjne det første stykke tid, og nu kun i det ene.. Lægen blev ved med at udskrive alt muligt mod øjenbetændelse indtil jeg tog til øjenlæge med ham og fik at vide det var en tilstoppet tårekanal..

Hun er 1 år og 5 mdr?

Anmeld

15. april 2012

Mother-love

Isabella har også lige haft øjenbetændelse men det var ovre i løbet af en 4-5 dage. Men hun har stadig nogen dage lidt snask i øjne om morgenen. Men det er ikke noget jeg giver hende noget for. Da det ikke bliver værre så er der ikke nogen grund til det.

Renser du ellers med saltvand? Det gjorde vi ved isabella og hendes øjne så meget fine ud i løbet af dagen. Dog var hun MEGET hævet. Hun lignede en bokser i tre dage hehe

Synes du skal kontakte lægen. Ellers en øjenlæge. For tror da ikke det er normalt at have det så lang tid.

Anmeld

15. april 2012

Pikku Myy

Som jeg har forstået det, er det kun øjenbetændelse hvis det hvide i øjnene er rødt. Ellers er det måske en virus (som antibiotika jo ikke virker på) eller måske en tilstoppet tårekanal - er hun forkølet?

Jeg ville ringe og forhøre mig hos lægen imorgen. Antibiotika virker normalt rigtig hurtigt. De gange både min søn og jeg selv har haft øjenbetændelse, stopper symptomerne en dag eller 2 efter påbegyndt behandling. Det kan jo også være at bakterien ikke reagere på det antibiotika du har fået udskrevet, og du derfor skal have noget andet...

Anmeld

15. april 2012

Pikku Myy

michelledam skriver:

Isabella har også lige haft øjenbetændelse men det var ovre i løbet af en 4-5 dage. Men hun har stadig nogen dage lidt snask i øjne om morgenen. Men det er ikke noget jeg giver hende noget for. Da det ikke bliver værre så er der ikke nogen grund til det.

Renser du ellers med saltvand? Det gjorde vi ved isabella og hendes øjne så meget fine ud i løbet af dagen. Dog var hun MEGET hævet. Hun lignede en bokser i tre dage hehe

Synes du skal kontakte lægen. Ellers en øjenlæge. For tror da ikke det er normalt at have det så lang tid.

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår: Er det ikke antibiotika I behandler med? Eller har I et eller andet vidundermiddel I vil dele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.