Korthåret eller langhåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

wamse

Jeg ville uden tvivl vælge den frisure, som fik mig til at føle mig bedst tilpas.

Jeg har været langhåret, og nu er jeg meget korthåret og det korte er absolut det pæneste, og det jeg har det bedst med.

Jeg ville aldrig bede min kæreste om at have en bestemt frisure, fordi jeg kan lide det, men han skal da have det, der får ham til at føle det bedst muligt

Jeg har datet en langhåret fyr engang, og det er heller ikke en frisure, som jeg synes er lækker til mænd, men kunne sagtens se bort fra det, og så se mennesket han var inde i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

ønskebørn74

Mumto3 skriver:

Sagen er at jeg har 'altid' været langhåret, og min dejlige kæreste har altid givet udtryk for at han var rigtig glad for mit lange hår (og resten af mig) . Vi har været kæreste i over 10 år.

Når jeg har snakket om at jeg gerne ville være korthåret har kæresten altid givet udtryk for at det ville han være ked af og at han gerne ville have jeg blev ved med at være langhåret.

Jeg er nu blevet klippet og er helt korthåret. Jeg synes det er fantastisk og jeg føler virkelig at jeg er 'blevet mig' og ikke bare er 'hende med det lange hår'.

Men min kæreste er rigtig rigtig ked af det. Forleden dag sagde han, at han aldrig nogen sinde i hele sit liv havde set en pige med kort hår, som han havde tænkt at hun ser da godt ud. Han havde aldrig set en sild på gaden med kort hår eller noget! Han vil virkelig gerne have at jeg får langt hår igen. Hver gang han ser på mig og mit hår, tænker han: ØV! Så det går ham virkelig på at jeg er blevet korthåret.

Mit dilemma er så: Jeg er selv super glad for mit korte hår og vil gerne være ved med at være korthåret.

Min kæreste er oprigtig virkelig ulykkelig over mit korte hår, så skal jeg for hans skyld blive langhåret?

Hvad synes du?

Her hjemme er det omvendt... Min mand synes kvinder der har kort hår der passer til ansigtet er top sexede.. Udstråler selvsikkerhed og en speciel kækhed der tiltaler ham...

Jeg var korthåret da vi mødte hinanden.. Men hvad han ikke hvidste, var at min ex havde det som din, og at det var klippet i trods, inden jeg smuttede fra psykopaten...

Jeg havde ellers i de fleste år haft langt hår.. Jeg har lige haft kort hår igen, og manden elskede det.. Men det er dyrt, da mit hår gror som skidt.. Så nu vil jeg have det længere igen.. Men vi har lavet den aftale, at der skal være pandehår og etager.. Så der er en frisure i det, han elsker når håret er velplejet, og har den glød der er speciel for mit hår..

Og det synes jeg er et god kompromis.. (Staves..)

Anmeld

15. april 2012

DLM

jeg synes du skal vælge at ha det hår du er bedst tilpas med... jeg synes langt hår er flot, men synes bestemt også korthår er. faktisk synes jeg kort hår kan være rigtig flot til piger, det giver et friskt pust

men din kæreste må jo også acceptere at du kan li det korte og du jo ikke kun skal ha langt hår for hans skyld.

Anmeld

15. april 2012

chael

Så kvinder som Halle Barry, charlize theron, Victoria Beckham osv, dem synes han ikke er pæne??

Jeg er heller ikke til kort hår, men har da flere veninder hvor jeg synes det er super fedt med kort hår. Sågar nogle med undercut.

Kunne aldrig selv undvære mit lange hår og føler mig også 100% feminin med det lange hår. Synes også langt hår er mest piget.

Men jeg synes da så sandlig også det kan være feminint med en fed korthårsfrisure.

Du skal have det hår DU føler dig bedst med.

Jeg kan også lide langt hår til mænd, men hvis manden ikke vil, så vil han ikke, det får mig ikke til at elske ham mindre.

*C

Anmeld

15. april 2012

Isaac's mor

Pyt med ham, det jo dit hår! og han elsker dig forhåbentlig stadig, så det må han bare vende sig til, ja han må så

Anmeld

15. april 2012

L&V

Mumto3 skriver:

Sagen er at jeg har 'altid' været langhåret, og min dejlige kæreste har altid givet udtryk for at han var rigtig glad for mit lange hår (og resten af mig) . Vi har været kæreste i over 10 år.

Når jeg har snakket om at jeg gerne ville være korthåret har kæresten altid givet udtryk for at det ville han være ked af og at han gerne ville have jeg blev ved med at være langhåret.

Jeg er nu blevet klippet og er helt korthåret. Jeg synes det er fantastisk og jeg føler virkelig at jeg er 'blevet mig' og ikke bare er 'hende med det lange hår'.

Men min kæreste er rigtig rigtig ked af det. Forleden dag sagde han, at han aldrig nogen sinde i hele sit liv havde set en pige med kort hår, som han havde tænkt at hun ser da godt ud. Han havde aldrig set en sild på gaden med kort hår eller noget! Han vil virkelig gerne have at jeg får langt hår igen. Hver gang han ser på mig og mit hår, tænker han: ØV! Så det går ham virkelig på at jeg er blevet korthåret.

Mit dilemma er så: Jeg er selv super glad for mit korte hår og vil gerne være ved med at være korthåret.

Min kæreste er oprigtig virkelig ulykkelig over mit korte hår, så skal jeg for hans skyld blive langhåret?

Hvad synes du?

Fis med ham.. Prøv du og foreslå han får langt hår for det syntes du er sexet og se så om han ville gøre det Det er dit hår og hvis du føler dig lækker med kort hår så er det jo bare det du skal ha.. Må indrømme jeg tit syntes kort hår er meget mere feminint end sådan en gang langt KEDELIGT hippi hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.