Sagen er at jeg har 'altid' været langhåret, og min dejlige kæreste har altid givet udtryk for at han var rigtig glad for mit lange hår (og resten af mig
) . Vi har været kæreste i over 10 år.
Når jeg har snakket om at jeg gerne ville være korthåret har kæresten altid givet udtryk for at det ville han være ked af og at han gerne ville have jeg blev ved med at være langhåret.
Jeg er nu blevet klippet og er helt korthåret. Jeg synes det er fantastisk og jeg føler virkelig at jeg er 'blevet mig' og ikke bare er 'hende med det lange hår'.
Men min kæreste er rigtig rigtig ked af det. Forleden dag sagde han, at han aldrig nogen sinde i hele sit liv havde set en pige med kort hår, som han havde tænkt at hun ser da godt ud. Han havde aldrig set en sild på gaden med kort hår eller noget! Han vil virkelig gerne have at jeg får langt hår igen. Hver gang han ser på mig og mit hår, tænker han: ØV! Så det går ham virkelig på at jeg er blevet korthåret.
Mit dilemma er så: Jeg er selv super glad for mit korte hår og vil gerne være ved med at være korthåret.
Min kæreste er oprigtig virkelig ulykkelig over mit korte hår, så skal jeg for hans skyld blive langhåret?
Hvad synes du?
Anmeld