Korthåret eller langhåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Mumto3

mariamiss6 skriver:

Altså, du skal jo se ud sådan som DU kan lide det. Som du synes klæder dig bedst

Men jeg gider ikke stemme uden billeder

Bortset fra det, så synes jeg selv bedst om langt hår, for det meste... Nogle mennesker ER pænere med kort hår...

Grunden til der ikke er billed med, er fordi jeg ikke spørger efter hvad I synes der er pænste til mig, men spørger til hvad synes I man skal gøre for sig selv/hinanden. Skal jeg følge min egen trang til kort hår, eller skal få langt hår for at gøre kæreste glad, når det nu betyder SÅ meget for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

TaAsJu

Kan i ikke mødes et sted i mellem det korte og det lange.. Jeg har selv er selv gift med en mand der elsker langt hår.. Og vi mødes et sted vi begge er tilfredse..
Men jeg vil sige jeg har kort hår til en der var super frækt

Anmeld

15. april 2012

mariamiss6

Mumto3 skriver:

Grunden til der ikke er billed med, er fordi jeg ikke spørger efter hvad I synes der er pænste til mig, men spørger til hvad synes I man skal gøre for sig selv/hinanden. Skal jeg følge min egen trang til kort hår, eller skal få langt hår for at gøre kæreste glad, når det nu betyder SÅ meget for ham.

Jamen så skal du jo vurdere om det er vigtigst for dig at du er glad for håret, eller om han er.....

og så stemmer jeg blankt

Anmeld

15. april 2012

B&J

jegelsker langt hår og elsker også kort hår...

og helt ærligt du bestemmer over dit hår selv om i har været sammen i 10år burde han jo kunne leve med det når du godt kan lig det

Anmeld

15. april 2012

birthee

Jeg synes du skal ha' en frisure, som du føler dig godt tilpas med... Om det er kort, langt eller midt imellem er jo egentlig op til dig! Jeg har hår der går til under skulderbladene, så det er pænt langt... Jeg har haft en page-frisure til lige under ørerne, og jeg har også været helt korthåret! Jeg har en mand, der synes jeg er rigtig pæn med langt hår - og har det faktisk også selv godt med det... Har prøvet pagen, men med krøller (rigtig mange), så bliver det til en "puddelhund"-frisure... det korte var praktisk da jeg arbejdede i stald, men det gør jeg ikke mere.. Mit problem er at have andet end "hestehale-hår", med den længde mit hår har.... Det er jo nemt, hurtigt og praktisk lige at smide en elastik i...

Gør hvad du føler for, og hvis din mand elsker dig, så er det jo dig, og ikke kun dit hår han elsker!

Måske han skal have mere tid - selv om der er gået 3 måneder, kan det jo nok tage lidt længere tid at vænne sig til det...

Anmeld

15. april 2012

lycly

Jeg kan godt forstå din kæreste, men kan også sagtens forstå dit dilemma. Jeg synes nu også at langt hår er pænest, men jeg tænker om ikke I kan indgå et kompromis? Fordi kort hår behøver jo ikke være helt kort strithår, det kan jo også være skulderlangt, klippet op i en flot frisure ?

Anmeld

15. april 2012

Ciss

Min første tanke er jo, at der er jo enorm forskel på kort hår og kort hår... Der er jo så mange klippe/frisuremuligheder. Så det kan jo være, at det er mulig at finde en kort frisure, som han bedre kan leve med? 

Jeg har selv været langhåret det meste af mit voksne liv. Og jeg kender godt den der lettelse, når man så endelig klipper sig kort. For mig er det blevet lidt sådan, at jeg har en langhåret periode, og så klipper jeg mig og er kort en periode, før jeg lader håret begynde at vokse igen. Egentlig er det rigtig dejligt, at håret vokser, så man kan ændre på frisuren efterhånden.

Jeg synes, du skal være korthåret, hvis det er det, som er rigtigt for dig - men personlig ville jeg forsøge med en anden frisure næste gang for at se, om det kunne hjælpe lidt...

Anmeld

15. april 2012

LR85

jeg ved ikke hva du mener med korthåret, er det sådan helt oppe ved hovedbunden kort eller kan du få det i en elastik?

Jeg synes bestemt godt man kan mødes lidt på midten og evt klippe sig væsentlig kortere end det lange man er træt af, men stadig holde lidt længde som mange mænd, og din mand kan lide.

Klippede mig selv ret korthåret, fra langt af, og elskede det. Men synes det var ufedt a manden synes det var grimt til mig, så lod det vokse lidt ud, så jeg kunne få det i elastik og nu sys vi begge det er meget pænt og praktisk for mig

Anmeld

15. april 2012

sarahb

Jeg elsker mit lange hår og det gør min mand også.
Han har helt samme mening som din, og fordi jeg ved det inden så ville jeg aldrig blive korthåret.
Jeg vil gerne ha min mand kigger på mig og tændes, kan lide hvad han ser osv. Og fordi han slet ikke synes det er feminint med kort hår, ville jeg ikke gøre det. Da jeg selv synes jeg er rigtig feminin især med det lange hår som jeg ELSKER.

Men jeg synes tilgengæld der er super mange FLOTTE, SMUKKE kvinder med kort hår..

Anmeld

15. april 2012

bullerbassen

Står i samme dilemma som dig , har kendt min mand længe. Og jeg har altid skiftet imellem kort / langt hår.

Lige i øjeblikket er det kort men på vej til langt , og HADER det. 

Jeg elsker at være kort håret , og bliver langhåret fordi han giver udtryk for han syntes det er det pæneste.

Skal klipper fredag og overvejer kraftigt det skal klippet igen. 

Kan sagtens følge dig, jeg må sige at jeg i sidste ende gør hvad jeg føler mig tilpas med.

Og det skal du også men forstår dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.