Hvad fanden siger man? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

come2

blomst84 skriver:

Da min far for 2 år siden faldt ned for et træ og brækkede ryggen, og er lam fra navlen og ned, kan jeg huske han sagde at alle de blomster der blev sendt var ligesom en begravelse.... Altså hans egen begravelse.... Men jeg ville sende familien et kort med tekste. " i har vores dybeste medfølelse i denne svære tid, ingen ord kan beskrive jeres situation, men vi tænker på jer og sender mange varme tanker" også måske en lille gave til pigen... Noget hun kan bruge/ lege med så hun ikke føler sig alt for begravet i blomster som alligevel visner ;j

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

lycly

Det er så forfærdeligt! Og at Københavns Kommune slet ikke tager ansvar for det, kan få mig til at skamme mig over at bo i København!

Måske du kan skrive noget med, at de er i dine/jeres tanker og håber de finder styrke til at komme godt igennem den svære tid.

Jeg beder til pigen for et mirakel - måske usandsynligt, men så i det mindste at kommunen tager ansvar og giver hende en erstatning. Det hjælper selvfølgelig ikke meget på hendes situation, men det er en symbolsk gestus synes jeg.

Anmeld

14. april 2012

Zafir

blomst84 skriver:

Da min far for 2 år siden faldt ned for et træ og brækkede ryggen, og er lam fra navlen og ned, kan jeg huske han sagde at alle de blomster der blev sendt var ligesom en begravelse.... Altså hans egen begravelse.... Men jeg ville sende familien et kort med tekste. " i har vores dybeste medfølelse i denne svære tid, ingen ord kan beskrive jeres situation, men vi tænker på jer og sender mange varme tanker" også måske en lille gave til pigen... Noget hun kan bruge/ lege med så hun ikke føler sig alt for begravet i blomster som alligevel visner ;j

Håber din far, har det så godt som muligt

Anmeld

14. april 2012

blomst84

Zafir skriver:

Håber din far, har det så godt som muligt

Det går stille og roligt fremad men det har været en barsk omgang ;( 

Anmeld

14. april 2012

MortilElias2010

Mumto3 skriver:

JEg synes helt klart at du skal skrive. Det er netop i sådan en situation at man har brug for at høre der er nogen der tænker på en, og gerne vil  hjlælpe (også selvom man overhvoedet ikke kan gøre nogen forskel).

Du behøver ikke skrive meget, bare lige som du har det. Jeg føler med jer, fik helt ondt i maven da det gik op for mig at det var jeres dejlige pige der var kommet til skade. Vi tænker på jer! Vi vil rigtig gerne hjælpe hvis der er noget vi kan gøre!

Den slags luner altid og det har man brug for i sådan en situation.

Skønt lille varmt brev at sende afsted - dette er jeg personligt helt med på, det føles rigtigt når jeg læser det i den forbindelse 

Anmeld

14. april 2012

Gaia

Du skalskriv lige det som falder dig ind. Tror det værste man kan gøre er ikke at reagerer hvis man kender nogle som har været ude for en krise af en art. Skeiv hvor frygtelug ked af det i er, at i støtter dem i sagen mod kbh. At i håber på alt det bedste for deres datter osv. Man kan ikke skrive noget forkert,hvis man udtrykker empati, omsorg og medfølelse. 

Anmeld

14. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe
AnneP skriver:

Puhhh hvor forfærdeligt!

ang kortet så kan det gøres meget kort og præsis!

"vi tænker på jer"  (evt + i denne svære tid)
Og så jeres navne!

syntes det siger Alt!

(bare lige et lille obs: hvis i sender blomster så overvej et blomstergavekort istedet, Familien har højst sansynligt et hjem og en stue på hospitalet der ligner en blomsterhandel!)

godt skrevet

Anmeld

15. april 2012

Ma-lu

Mumto3 skriver:

JEg synes helt klart at du skal skrive. Det er netop i sådan en situation at man har brug for at høre der er nogen der tænker på en, og gerne vil  hjlælpe (også selvom man overhvoedet ikke kan gøre nogen forskel).

Du behøver ikke skrive meget, bare lige som du har det. Jeg føler med jer, fik helt ondt i maven da det gik op for mig at det var jeres dejlige pige der var kommet til skade. Vi tænker på jer! Vi vil rigtig gerne hjælpe hvis der er noget vi kan gøre!

Den slags luner altid og det har man brug for i sådan en situation.

Anmeld

15. april 2012

Mettefpigen

Da min mor blev overfaldet fik jeg en masse breve/beskeder, og det var jeg rigtig glad for.... Jeg svarede ikk på nogle af dem for det kunne jeg slet ikk.... Men der var skrevet f.eks at de var kede hvad der var sket, og det var helt utænkeligt, at de tænkte meget på os, at de bad til at hun ville overleve og blive helt rask igen og at hvis jeg havde brug for hjælp på nogle som helst måde så skulle jeg bare kontakte dem...

Men vil også sige at du ikk skal købe blomster, så hellere købe noget hun kan bruge eller spise.... Noget som i måske ved hun lide... Det kunne måske også være musik som hun kan hører, eller en film hun kan se på computeren.... Men skriv evt også et brev til og ikk kun til hendes forældre, det varmer også for hende.... Det ved jeg fra min mor af....

Anmeld

15. april 2012

Zeus

Personligt ville jeg nok skrive lige ud, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige, og så en lille besked.. At jeg netop havde fundet ud af, at det det var deres datter, og at det gjorde mig ondt at...........

Jeg synes nogen gange det er nemmere at få noget skrevet, når man blot får sagt med det samme, at man ikke kan finde de "rigtige" ord for situationen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.