Årh, det er så trist når sådan noget sker... 
Men for at svare på dit sprgsmål, så tror jeg ikke at du behøver at skrive noget til dem.. Lige nu har det så svært oppe i deres hoveder at, din medfølelse sikkert vil gå enten ubemærket hen eller blive tilsidesat fordi de netop har så meget at tænke på lige nu... De er i en sorgprocces og ja, det hjælper at snakke om tingene...
Men desværre (Dette er min egen holdning) synes jeg at der er tendens til at mange "bekendte" som egentlig ikke har vist yderst meget interesse i folks liv før en krise har ramt dem, lige pludselig dukker op fra det skjulte og skal have en del af sorgen....
Det er ikke det jeg siger du gør, men det kan føles MEGET overvældende når man i forvejen er i stor krise og sorg derhjemme.. Alle de opringninger og ting man skal tænke på, kan bare blive alt alt for meget... Måske du skulle vente en lille måneds tid når den værste panik er gået over og så skrive et medfølende brev eller give dem et kald og høre om de er ok og om de har behov for at snakke om det, for så er du der... 
Håber ikke du tager dette negativt, for det er det ikke 
Anmeld