barsel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Miia90

min barsel startede d. 11.10-11

hvornår er den slut ??

mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Laura.

Miia90 skriver:

min barsel startede d. 11.10-11

hvornår er den slut ??

mia

Det med barsel er en værre jungle at finde rundt i.. Men det kommer vidst an på hvilken overenskomst du er i osv...

Anmeld

13. april 2012

Miia90

Laura. skriver:

Det med barsel er en værre jungle at finde rundt i.. Men det kommer vidst an på hvilken overenskomst du er i osv...

jeg er desværre på kontanthjælp. de siger min barsel slutter d. 25 sep. synes bare hun er så lille næsten 10mdr( Født 8nov) synes bare alle har et år. men det har jeg jo ikk

Anmeld

13. april 2012

MyBigWish

Miia90 skriver:

jeg er desværre på kontanthjælp. de siger min barsel slutter d. 25 sep. synes bare hun er så lille næsten 10mdr( Født 8nov) synes bare alle har et år. men det har jeg jo ikk

Dem som går fra 8 uger før har vist nok 1 år

Men det er besværligt med det barsel

Anmeld

13. april 2012

Miia90

MyBigWish skriver:

Dem som går fra 8 uger før har vist nok 1 år

Men det er besværligt med det barsel

det er ikk fair. jeg vil også gerne gå hjemme med min pige. når jeg nu ikk har noget job

Anmeld

13. april 2012

Mira0911

Miia90 skriver:

Du skal regne 46 uger frem fra d. 8. nov.. Men det er 46 ugers barsel på kontanthjælp... er selv på kontanthjælp... Jeg fødte 20. September og min barsel slutter 7. August... 

Anmeld

13. april 2012

Miia90

Mira0911 skriver:

Du skal regne 46 uger frem fra d. 8. nov.. Men det er 46 ugers barsel på kontanthjælp... er selv på kontanthjælp... Jeg fødte 20. September og min barsel slutter 7. August... 

ja, så passer det med 46uger. men puha jeg synes bare det er tideligt

Anmeld

13. april 2012

MyBigWish

Miia90 skriver:

det er ikk fair. jeg vil også gerne gå hjemme med min pige. når jeg nu ikk har noget job

Kan jeg godt forstå

Synes også at det var træls at selvom jeg var igang med uddannelse da jeg fødte og først gik på barsel 15 dage efter jeg fødte, startede min barsel alligevel den dag jeg fødte

Anmeld

13. april 2012

Miia90

MyBigWish skriver:

Kan jeg godt forstå

Synes også at det var træls at selvom jeg var igang med uddannelse da jeg fødte og først gik på barsel 15 dage efter jeg fødte, startede min barsel alligevel den dag jeg fødte

skod.

Anmeld

13. april 2012

LinLin

Miia90 skriver:

Jeg har en fast stilling som pædagog og havde altså kun 1 år (og 10 dage) fordi jeg brugte 7 ugers ferie på at forlænge den ;-) - jeg synes nemlig også det var for tidligt efter 10 mdr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.