Hvad skal i lave i weekenden!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Pige2009

Hygge med en veninde og hendes datter imorgen, hvor vi skal bage pølsehorn til frokost og lave pizza med ungernes fyld til aften. Søndag formiddag skal jeg arbejde et par timer og resten af dagen er med hygge hos mormor og morfar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Frejsmor

Weekenden herhjemme står på ren afslapning ovenpå min første eksamen efter endt barsel - puuha jeg er SMADRET!!! Måske en god gåtur med barnevognen hvis vejret er okay og lidt tøjvask..

Men nu har jeg så heldigvis en hel uges fri fra studie, inden det går løs igen og den skal bruges på afslapning, rengøring og en tur til Jylland og besøge mormor og onkel og hygge med dem..

Anmeld

13. april 2012

Happiness

Lyder som en skøn weekend

Vi skal i sommerhus (Twinboys's herindefra ) Vi kører imorgen ved 9 tiden, og ja så er vi jo først fremme en 4 timer efter...Men så skal vi også bare hygge og slappe af

Søndag skal vi jo nok gå ture ved vesterhavet, hvis vejret altså tillader det  

Anmeld

13. april 2012

bobbles

Baagøe skriver:

Hygge med en veninde og hendes datter imorgen, hvor vi skal bage pølsehorn til frokost og lave pizza med ungernes fyld til aften. Søndag formiddag skal jeg arbejde et par timer og resten af dagen er med hygge hos mormor og morfar

os rigtig hyggeligt

Anmeld

13. april 2012

bobbles

Happiness skriver:

Lyder som en skøn weekend

Vi skal i sommerhus (Twinboys's herindefra ) Vi kører imorgen ved 9 tiden, og ja så er vi jo først fremme en 4 timer efter...Men så skal vi også bare hygge og slappe af

Søndag skal vi jo nok gå ture ved vesterhavet, hvis vejret altså tillader det  

årh rigtig lækkert med en tur i sommerhus  savner sku den sommer håber ikke der går for længe inden den kommer

Anmeld

13. april 2012

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

åhh det lyder os rigtig hyggeligt

det bliver det også. det er første gang i laaaaaaaaaaaaaang tid ejg virkelig kan få lov at feste og være ude så længe jeg har lyst. glæder mig dog allermest til søndag når mine prinsesser kommer hjem igen.

Anmeld

13. april 2012

spj

er din datter 2 år og har aldrig været passet før? wow  tror min datter som hos hendes farmor og farfar da hun var ca 4 uger, men hun er også vant til børn da det er deres 9. barnebarn

Altså hun er blevet passet før, men aldrig med overnatning. Farmor passer hende hver mandag, så de er vant til at være sammen.
Hendes farmor og farfar har deres andet barnebarn sovende mindst en gang om måneden, så de er også vant til børn.

Vi har bare ikke haft et behov for at få hende passet med overnatning. Hun har været passet mens vi har været i byen, men så har vi hentet hende bagefter.

Og ja, jeg ved godt at jeg er en pyldermor

Anmeld

13. april 2012

Muffin_girl

Zeus skriver:

Til Baby.dk træf

Også mig 

Anmeld

13. april 2012

Røverdatter

Vi skal bare hygge - har ingen planer, udover at vi skal ud og arbejde i vores kolonihavehus som er i gang med at blive renoveret.

Tror bare vi skal se lidt film og serien LOST som vi følger med i over nettet heheh

Ellers ikke rigtigt andet tror jeg..

Anmeld

13. april 2012

Moar2011

ja i aften står den bare på ren kæreste hygge  hvor vi bare skal nyde hinanden med lækkert mad, han står selvfølgelig og kokkererer i køkkenet, kyllinge gryde  ( samme princip som mørbrad gryde bare med kylling ) og imorgen står den på absolut børnefri og bare tøsse hygge med min søster og mor når vi skal ind til strøget bare shoppe, og hygge os, og søndag går den mod zoo da børnenes farfar har fødselsdag og har inviteret hele familien derind, er helt sikker på det bliver en fantastisk weekend

Holde vores søns 1års fødselsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.