Hvad skal i lave i weekenden!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

FruStolpe

Vi skal til åbent hus i Isabellas institution i morgen

Søndag bliver afslapning med en tur i skoven eller til stranden, hvis vejret holder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

ønskebørn74

Frøken Christiansen skriver:

ja i aften står den bare på ren kæreste hygge  hvor vi bare skal nyde hinanden med lækkert mad, han står selvfølgelig og kokkererer i køkkenet, kyllinge gryde  ( samme princip som mørbrad gryde bare med kylling ) og imorgen står den på absolut børnefri og bare tøsse hygge med min søster og mor når vi skal ind til strøget bare shoppe, og hygge os, og søndag går den mod zoo da børnenes farfar har fødselsdag og har inviteret hele familien derind, er helt sikker på det bliver en fantastisk weekend

Dyrke hinanden på alle måder...

Da jeg inden længe skal have lagt æg op...

Og så er der no go LÆNGE...

Anmeld

13. april 2012

Nattøs

Har ingen planlagte ting på skemaet :-)

Anmeld

13. april 2012

bobbles

ønskebarn74 skriver:

Dyrke hinanden på alle måder...

Da jeg inden længe skal have lagt æg op...

Og så er der no go LÆNGE...

Anmeld

13. april 2012

Billemyre

I aften er jeg alene hjemme, da min mand er på arbejde; Han arbejder i en klub og der er diskofest for ungerne
Så nu har jeg lige købt vildt lækker sushi, som bare står og venter. Jeg har en flaske hvidvin på køl som snart skal åbnes, et varmt skummende fodbad der venter samt en masse afsnit af "Frasier", som skal ses

I weekenden skal jeg i skole - Er igang med en uddannelse til prof. sanger og aut. sanglærer, så det kommer hele min weekend til at gå med. Måske bliver der tid til en svømmehalstur med min mor søndag aften. Det kunne da være dejligt

God weekend, alle I søde kvinder!

Anmeld

13. april 2012

Nettemor

Imorgen skal vi hente vores lille nye kanin Jeg glæder mig helt vildt. Alt er  gjort klar

Søndag skal vi bare være hjemme og får lidt gæster

Anmeld

13. april 2012

NinaNymannMadsen

iaften er det ren afslapning og opladning til imorgen.
imorgen skal jeg først holde fødselsdag for familie kl 14:00 og så tager mine forældre pigerne med hjem til overnatning om aftenen kl 20:00 skal jeg så holde fødselsdag for mine venner på den glade viking i horsens.
søndag står også på aflsapning og så skal pigerne jo hjem også.

Anmeld

13. april 2012

spj

Min lillebror skal giftes i morgen, så dagen i dag er gået med at gøre klar til i morgen. I morgen bliver jeg hentet af mine forældre kl. 7.30 også skal min mor, far, lillebror og jeg til frisøren og gøres lækre. Når mænderne er færdige kære de hjem også kommer min far og henter min mor og mig også skal vi bare hjem og i festtøjet og ellers bare nyde dagen.

Eneste minus er at min datter på næsten 2 skal sove ude for første gang. Det er mor her ikke helt vild med. Så jeg må nyde hende lidt ekstra i løbet af dagen, indtil hun skal med farmor og farfar hjem.

Søndag skal vi hente hende hjem så snart vi vågner og ellers bare hygge os. Er gravid så det med tømmermænd bliver der ikke noget af, men mon ikke man er lidt træt alligevel.

God weekend alle sammen.

Anmeld

13. april 2012

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

iaften er det ren afslapning og opladning til imorgen.
imorgen skal jeg først holde fødselsdag for familie kl 14:00 og så tager mine forældre pigerne med hjem til overnatning om aftenen kl 20:00 skal jeg så holde fødselsdag for mine venner på den glade viking i horsens.
søndag står også på aflsapning og så skal pigerne jo hjem også.

åhh det lyder os rigtig hyggeligt

Anmeld

13. april 2012

bobbles

spj skriver:

Min lillebror skal giftes i morgen, så dagen i dag er gået med at gøre klar til i morgen. I morgen bliver jeg hentet af mine forældre kl. 7.30 også skal min mor, far, lillebror og jeg til frisøren og gøres lækre. Når mænderne er færdige kære de hjem også kommer min far og henter min mor og mig også skal vi bare hjem og i festtøjet og ellers bare nyde dagen.

Eneste minus er at min datter på næsten 2 skal sove ude for første gang. Det er mor her ikke helt vild med. Så jeg må nyde hende lidt ekstra i løbet af dagen, indtil hun skal med farmor og farfar hjem.

Søndag skal vi hente hende hjem så snart vi vågner og ellers bare hygge os. Er gravid så det med tømmermænd bliver der ikke noget af, men mon ikke man er lidt træt alligevel.

God weekend alle sammen.

er din datter 2 år og har aldrig været passet før? wow  tror min datter som hos hendes farmor og farfar da hun var ca 4 uger, men hun er også vant til børn da det er deres 9. barnebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.