Hvad skal i lave i weekenden!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. april 2012

bobbles

ja i aften står den bare på ren kæreste hygge  hvor vi bare skal nyde hinanden med lækkert mad, han står selvfølgelig og kokkererer i køkkenet, kyllinge gryde  ( samme princip som mørbrad gryde bare med kylling ) og imorgen står den på absolut børnefri og bare tøsse hygge med min søster og mor når vi skal ind til strøget bare shoppe, og hygge os, og søndag går den mod zoo da børnenes farfar har fødselsdag og har inviteret hele familien derind, er helt sikker på det bliver en fantastisk weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Zeus

Til Baby.dk træf

Anmeld

13. april 2012

bobbles

Zeus skriver:

Til Baby.dk træf

lyder os hyggeligt  i må have en god dag så

Anmeld

13. april 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Til Baby.dk træf

Snyd  

Anmeld

13. april 2012

lycly

Min kæreste arbejder sent i dag, så jeg er bare alene hjemme med vores datter. Imorgen skal vi alle 3 ud og spise frokost og shoppe lidt Søndag står på afslapning og tøjvask

Anmeld

13. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ih sikke en hyggelig weekend. Der går vidst noget tid før vi får børnefri herhjemme.

Imorgen skal vi i zoologisk have. Vi plejer at gå derind (bor på amager), så får vi også en dejlig gåtur ud af det.

Søndag skal vi i svømmehallen, hvor vi også går hele vejen. Som du nok har gættet er vi glade for at gå ture

Anmeld

13. april 2012

Frk.S

Vi har en afslapnings-weekend hvor der ikke er de store planer.

I aften, når Freja er puttet (lige om lidt), skal vi bare hygge og se film

I morgen skal vi vist ud og shoppe lidt

Og så skal vi nok ud og lufte klapvognen lidt - ud og gå i parken og kigge på lidt fugle (dem er Freja begyndt at blive meget interesseret i).

Anmeld

13. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Frøken Christiansen skriver:

ja i aften står den bare på ren kæreste hygge  hvor vi bare skal nyde hinanden med lækkert mad, han står selvfølgelig og kokkererer i køkkenet, kyllinge gryde  ( samme princip som mørbrad gryde bare med kylling ) og imorgen står den på absolut børnefri og bare tøsse hygge med min søster og mor når vi skal ind til strøget bare shoppe, og hygge os, og søndag går den mod zoo da børnenes farfar har fødselsdag og har inviteret hele familien derind, er helt sikker på det bliver en fantastisk weekend

Nyde den sidste weekend som kun 'os 3'...

For på mandag kommer lillesøster jo til verden ved pks...

Vi mangler kun at handle lidt ind, så er alt klar...

Skal dog lige til min far's fødselsdag i morgen.

Anmeld

13. april 2012

Clisolka

Det er ren afslapningsweekend her 

I morgen skal vi dog lige en tur ud og kigge på en brugt klapvogn 

Anmeld

13. april 2012

B&J

Tror bare den står på alm weekend fuld af leg, ud og gå evt ned til ænderne og give dem mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.