Jeg kunne altså ikke lade være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

MorDk

Hold nu op hvor jeg kender det!!!

Vi er HELDIGVIS lige flyttet fra Nørrebro til Lyngby. 

Før kunne vi høre alt fra råben/skrigen på gaden til naboen der fik tæsk og børn der græd døgnet rundt og kærester der skændtes eller dyrkede HED sex. Vi var sååå trætte af det. 

Nyder at bo i stilhed nu!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Tildes mor

wmillapigenw skriver:

Her er også bare så lydt! Jeg har boet her i 2 1/2 måned og jeg har allerede lyst til at skyde min nabo! Mildt sagt! De holder ofte fest 2 dage i streg 2 dage i streg! Man skal være stille kl. 12 men stadigvæk kl. 4 kan man høre råben og skrigen og højt musik!Her kan man også høre når der bliver skyllet ud påToilettet. Og man kan høre når naboen skændes med en, næsten hver dag.. Og han elsker at tænde på højt musik kl. 21 om aftenen..

Puha, sikke dog en træls nabo! 

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

MorDk skriver:

Hold nu op hvor jeg kender det!!!

Vi er HELDIGVIS lige flyttet fra Nørrebro til Lyngby. 

Før kunne vi høre alt fra råben/skrigen på gaden til naboen der fik tæsk og børn der græd døgnet rundt og kærester der skændtes eller dyrkede HED sex. Vi var sååå trætte af det. 

Nyder at bo i stilhed nu!!!!

Puha, det lyder bestemt ikke rart! 

Anmeld

12. april 2012

wmillapigenw

Tildes mor skriver:

Puha, sikke dog en træls nabo! 

Meget! & de tager ikke hensyn til at man har et par på 1 måned..

Anmeld

12. april 2012

twinny

TeamRocket skriver:

Når kl er 03 torsdag nat og naboerne igen spiller techno så højt at vores vinduer står og 'hopper' overvejer jeg nogle gange at skyde dem. Så dit gab virker da ganske harmløst 

hahahaha.... Enig...

Anmeld

12. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis jeg er på toilet, kan jeg høre overboen SKIDE! -.- Det er så hyggeligt hahahah.

Anmeld

12. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ønskebarn74 skriver:

LOL... Sider her med minder om mandens og mins, første fælles lejlighed... GG.. Det var sådan et hus der var delt i 4 lige store dele, med glas indgangsparti på hver side.. Det havde været lejet ud som værelser med hemse i hvert af de 2 rum... Og oppe i soveværelset kunne vi høre alt hvad de laveden især på lagnerne ind til det ene par... GG...

De legede åbentbart rollespil... Og en aften kom disse ord skrig og lyde derinde fra....

Åååååh skat, det er så godt, du er så stram............

Hvad siger fars lille gris... hvad siger fars so.....

HVIIIIIIN, HVIIIIIIn... Øf Øf..... HVIIIIIIN HVIIIIIIN....

Ja, ja ja... ÅÅÅÅhhhhrrrr.................................................................................................................................................................................................................

Skat, det er din tur til at ordne udstyret.... Husk masken.....

Vi flyttede 3md. efter og kunne ikke se dem uden at trille rundt af grin..... De forstod ikke hvorfor vi ikke ville grilde mere..... Yea right... Hver gang der lå pølser el. kotteletter på den grilll... Var der billeder der ikke hørte til i madafdelingen.... LOOOOOL...

ahhahahahahahhahahahahhahahahahhahah............ er helt færdig!!!! hahahahahhahahha

Anmeld

12. april 2012

ønskebørn74

rikkeregnbue skriver:

Hvis jeg er på toilet, kan jeg høre overboen SKIDE! -.- Det er så hyggeligt hahahah.

HiHi...

Når vi besøger svigerne... Kan alle i stuen og spisestuen høre hvad der foregår på gæste wcet... Forstår ikke de ikke har gjort noget ved det...

Anmeld

12. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ønskebarn74 skriver:

HiHi...

Når vi besøger svigerne... Kan alle i stuen og spisestuen høre hvad der foregår på gæste wcet... Forstår ikke de ikke har gjort noget ved det...

Det er SÅ ulækkert!

Anmeld

12. april 2012

ønskebørn74

rikkeregnbue skriver:

ahhahahahahahhahahahahhahahahahhahah............ er helt færdig!!!! hahahahahhahahha

... Samme her.. Har ondt i maven af grin igen... Lang tid siden jeg har tænkt på det.... GGGG....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.