Jeg kunne altså ikke lade være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
43 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Tildes mor

Vi bor i lejlighed - og det er utroligt hvor meget man kan høre, vi kan sidde i vores stue og høre når ham i den anden ende af blokken låser sin dør! Det er simpelthen til at blive vanvittig af 

Vi har så en af vores naboer som gaber - HØJT! og vi kan høre ham hver aften!

Nu har han så lige gabt endnu engang og det skal han da have lov til, han kan jo ikke gøre for at vi kan høre det. 

Men i dag kunne jeg altså ikke styre mig så jeg råbte så højt jeg kunne: JEG KAN OGSÅ! og kom med en meget "overbevisende" gabe lyd! 

Og nu synes manden jeg er tosset og jeg ligger bare og griner!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

TeamRocket

Når kl er 03 torsdag nat og naboerne igen spiller techno så højt at vores vinduer står og 'hopper' overvejer jeg nogle gange at skyde dem. Så dit gab virker da ganske harmløst 

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Tildes mor skriver:

Vi bor i lejlighed - og det er utroligt hvor meget man kan høre, vi kan sidde i vores stue og høre når ham i den anden ende af blokken låser sin dør! Det er simpelthen til at blive vanvittig af 

Nu har han så lige gabt endnu engang og det skal han da have lov til, han kan jo ikke gøre for at vi kan høre det. 

Men i dag kunne jeg altså ikke styre mig så jeg råbte så højt jeg kunne: JEG KAN OGSÅ! og kom med en meget "overbevisende" gabe lyd! 

Hold da helt op der er højlydt hos jer ... Jeg grinte så meget da jeg læste det .. 

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

TeamRocket skriver:

Når kl er 03 torsdag nat og naboerne igen spiller techno så højt at vores vinduer står og 'hopper' overvejer jeg nogle gange at skyde dem. Så dit gab virker da ganske harmløst 

Det har vi også overvejet at par gange, jeg har endda sagt det til ham der hørte det - nu er han flyttet 

Men ellers er det faktisk mest ældre mennesker der bor her og det passer mig nu meget fint, de er meget stille super dejligt når man prøver at sove..  vi har nemlig soveværelse op af naboens stue og hun TROR hun kan spille guitar ... mon jeg skulle finde min frem og sætte en forstærker til og spille RÆDSELSFULDT nu jeg er i gang 

Anmeld

12. april 2012

Clisolka

Tildes mor skriver:

Fnis det kender jeg alt til her i vore betonklods af en lejlighed 

Naboknægten havde en dag sin kæreste på besøg, og hvad lavede de så? Tøsen stønnede ret højlydt, så jeg stønnede da med - og så blev der BUMstille 

Vi kan høre når folk er i bad, kaster op, hiver i toiletpapiret på væggen og diverse andre ting 

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

Babymor2010 skriver:

Fnis det kender jeg alt til her i vore betonklods af en lejlighed 

Naboknægten havde en dag sin kæreste på besøg, og hvad lavede de så? Tøsen stønnede ret højlydt, så jeg stønnede da med - og så blev der BUMstille 

Vi kan høre når folk er i bad, kaster op, hiver i toiletpapiret på væggen og diverse andre ting 

Det er så hyggeligt sådan noget! 

Jeg har også fundet ud af at vores overbo synger i badet, det kan høres SÅ tydligt hvis man står i nærheden af håndvasken ude på badeværelset .. 

Anmeld

12. april 2012

Clisolka

Tildes mor skriver:

Det er så hyggeligt sådan noget! 

Jeg har også fundet ud af at vores overbo synger i badet, det kan høres SÅ tydligt hvis man står i nærheden af håndvasken ude på badeværelset .. 

Ja, men jeg har efterhånden boet her i 10 år, så jeg har vænnet mig til det 

Det med badeværelset kender jeg også alt til - haha hvor må det være pinligt, hvis de finder ud af det  Havde for nogle år siden en udlændingefamilie boende ovenpå mig, hvor de havde 5 unger - og når de var i bad samtidigt lød det som om de var lige ved siden af mig 

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

Babymor2010 skriver:

Ja, men jeg har efterhånden boet her i 10 år, så jeg har vænnet mig til det 

Det med badeværelset kender jeg også alt til - haha hvor må det være pinligt, hvis de finder ud af det  Havde for nogle år siden en udlændingefamilie boende ovenpå mig, hvor de havde 5 unger - og når de var i bad samtidigt lød det som om de var lige ved siden af mig 

Lalandia, lalandia

Anmeld

12. april 2012

FrkZier

Tildes mor skriver:

vi bor også ret lydt! - onsdag morgen kl 0630 vågner jeg fordi min kære nabo holder den vildeste technofest.. jeg tænker fint nok hvis det havde været weekend MEN DET FUCKING ONDSDAG! jeg skulle selv først op kl 7 men nu var jeg jo vågen, så valgte at stå op, jeg ved at jeg er venner med min nabo da han har gået på min folkeskole - så skrev på face: dejligt med en nabo der holder technofest ONSDAG morgen kl 7 -.- .. rimelig passive aggressive, en kunne ikke dy mig hehe..

Anmeld

12. april 2012

Clisolka

Tildes mor skriver:

Lalandia, lalandia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.