Tildes mor skriver:
Vi bor i lejlighed - og det er utroligt hvor meget man kan høre, vi kan sidde i vores stue og høre når ham i den anden ende af blokken låser sin dør! Det er simpelthen til at blive vanvittig af 
Vi har så en af vores naboer som gaber - HØJT! og vi kan høre ham hver aften!
Nu har han så lige gabt endnu engang og det skal han da have lov til, han kan jo ikke gøre for at vi kan høre det.
Men i dag kunne jeg altså ikke styre mig så jeg råbte så højt jeg kunne: JEG KAN OGSÅ! og kom med en meget "overbevisende" gabe lyd! 
Og nu synes manden jeg er tosset og jeg ligger bare og griner!
LOL... Sider her med minder om mandens og mins, første fælles lejlighed... GG.. Det var sådan et hus der var delt i 4 lige store dele, med glas indgangsparti på hver side.. Det havde været lejet ud som værelser med hemse i hvert af de 2 rum... Og oppe i soveværelset kunne vi høre alt hvad de laveden især på lagnerne ind til det ene par... GG...
De legede åbentbart rollespil... Og en aften kom disse ord skrig og lyde derinde fra....
Åååååh skat, det er så godt, du er så stram............
Hvad siger fars lille gris... hvad siger fars so.....
HVIIIIIIN, HVIIIIIIn... Øf Øf..... HVIIIIIIN HVIIIIIIN.... 
Ja, ja ja... ÅÅÅÅhhhhrrrr.................................................................................................................................................................................................................
Skat, det er din tur til at ordne udstyret.... Husk masken..... 
Vi flyttede 3md. efter og kunne ikke se dem uden at trille rundt af grin..... De forstod ikke hvorfor vi ikke ville grilde mere..... Yea right... Hver gang der lå pølser el. kotteletter på den grilll... Var der billeder der ikke hørte til i madafdelingen.... LOOOOOL...