Jeg kunne altså ikke lade være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Tildes mor

FrkZier skriver:

vi bor også ret lydt! - onsdag morgen kl 0630 vågner jeg fordi min kære nabo holder den vildeste technofest.. jeg tænker fint nok hvis det havde været weekend MEN DET FUCKING ONDSDAG! jeg skulle selv først op kl 7 men nu var jeg jo vågen, så valgte at stå op, jeg ved at jeg er venner med min nabo da han har gået på min folkeskole - så skrev på face: dejligt med en nabo der holder technofest ONSDAG morgen kl 7 -.- .. rimelig passive aggressive, en kunne ikke dy mig hehe..

Det havde jeg så sandelig også gjort 

- eller nu jeg tænker over det, mandens højtalere kan jo spille ret højt og vi har en gammel cd med jodle birge

Rigtige venner nananananananan  

Det kunne faktisk være sjovt at prøve en dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Vi bor i lejlighed - og det er utroligt hvor meget man kan høre, vi kan sidde i vores stue og høre når ham i den anden ende af blokken låser sin dør! Det er simpelthen til at blive vanvittig af 

Vi har så en af vores naboer som gaber - HØJT! og vi kan høre ham hver aften!

Nu har han så lige gabt endnu engang og det skal han da have lov til, han kan jo ikke gøre for at vi kan høre det. 

Men i dag kunne jeg altså ikke styre mig så jeg råbte så højt jeg kunne: JEG KAN OGSÅ! og kom med en meget "overbevisende" gabe lyd! 

Og nu synes manden jeg er tosset og jeg ligger bare og griner!  

LOL... Sider her med minder om mandens og mins, første fælles lejlighed... GG.. Det var sådan et hus der var delt i 4 lige store dele, med glas indgangsparti på hver side.. Det havde været lejet ud som værelser med hemse i hvert af de 2 rum... Og oppe i soveværelset kunne vi høre alt hvad de laveden især på lagnerne ind til det ene par... GG...

De legede åbentbart rollespil... Og en aften kom disse ord skrig og lyde derinde fra....

Åååååh skat, det er så godt, du er så stram............

Hvad siger fars lille gris... hvad siger fars so.....

HVIIIIIIN, HVIIIIIIn... Øf Øf..... HVIIIIIIN HVIIIIIIN....

Ja, ja ja... ÅÅÅÅhhhhrrrr.................................................................................................................................................................................................................

Skat, det er din tur til at ordne udstyret.... Husk masken.....

Vi flyttede 3md. efter og kunne ikke se dem uden at trille rundt af grin..... De forstod ikke hvorfor vi ikke ville grilde mere..... Yea right... Hver gang der lå pølser el. kotteletter på den grilll... Var der billeder der ikke hørte til i madafdelingen.... LOOOOOL...

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

LOL... Sider her med minder om mandens og mins, første fælles lejlighed... GG.. Det var sådan et hus der var delt i 4 lige store dele, med glas indgangsparti på hver side.. Det havde været lejet ud som værelser med hemse i hvert af de 2 rum... Og oppe i soveværelset kunne vi høre alt hvad de laveden især på lagnerne ind til det ene par... GG...

De legede åbentbart rollespil... Og en aften kom disse ord skrig og lyde derinde fra....

Åååååh skat, det er så godt, du er så stram............

Hvad siger fars lille gris... hvad siger fars so.....

HVIIIIIIN, HVIIIIIIn... Øf Øf..... HVIIIIIIN HVIIIIIIN....

Ja, ja ja... ÅÅÅÅhhhhrrrr.................................................................................................................................................................................................................

Skat, det er din tur til at ordne udstyret.... Husk masken.....

Vi flyttede 3md. efter og kunne ikke se dem uden at trille rundt af grin..... De forstod ikke hvorfor vi ikke ville grilde mere..... Yea right... Hver gang der lå pølser el. kotteletter på den grilll... Var der billeder der ikke hørte til i madafdelingen.... LOOOOOL...

hahahahahhahaahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahaha

Jeg kan snart ikke trække vejret af grin! hahaha

Anmeld

12. april 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

hahahahahhahaahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahaha

Jeg kan snart ikke trække vejret af grin! hahaha

Så ved du hvordan vi havde det bare vi så dem...

Og hvorfor vi sov på sovefofane i det andet rum de sidste 3md...

Vi kunne slet ikke hygge os deroppe igen uden at grine så det ikke blev til noget... GG...  Ja vi kunne slet ikke falde i søvn der.... For hvad blev det næste vi skulle ligge øre til.....

Anmeld

12. april 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Det havde jeg så sandelig også gjort 

- eller nu jeg tænker over det, mandens højtalere kan jo spille ret højt og vi har en gammel cd med jodle birge

Rigtige venner nananananananan  

Det kunne faktisk være sjovt at prøve en dag 

God hævn.... LOL...

Sider nu og håber at vores gamle naboer ikke er herinde... For de ved jo godt hvem jeg er så.... GG... LOL...

Anmeld

12. april 2012

JH12

HAHA, hvor fedt.. Bare gi' igen..

Men det lyder godt nok som om jeres lejlighed er meget lydig..

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

God hævn.... LOL...

Sider nu og håber at vores gamle naboer ikke er herinde... For de ved jo godt hvem jeg er så.... GG... LOL...

Det er ikke os så meget kan jeg da fortælle 

- Var det noget med en kælegris? 

Anmeld

12. april 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Det er ikke os så meget kan jeg da fortælle 

- Var det noget med en kælegris? 

Har en af slagsen liggende her...

Dog en lidt ranglet en af slagsen...

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

Har en af slagsen liggende her...

Dog en lidt ranglet en af slagsen...

hahahha 

Anmeld

12. april 2012

wmillapigenw

Her er også bare så lydt! Jeg har boet her i 2 1/2 måned og jeg har allerede lyst til at skyde min nabo! Mildt sagt! De holder ofte fest 2 dage i streg 2 dage i streg! Man skal være stille kl. 12 men stadigvæk kl. 4 kan man høre råben og skrigen og højt musik!Her kan man også høre når der bliver skyllet ud påToilettet. Og man kan høre når naboen skændes med en, næsten hver dag.. Og han elsker at tænde på højt musik kl. 21 om aftenen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.