Update fra mig! -mange info både neg og pos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

ønskebørn74

AnneP skriver:

Vil lige sige undskyld for ikke at have været så super aktiv herinde den sidste lange tid! -har dog kigget lidt med på sidelinien! Stort Tillykke til jer der er blevet Gravide, og kæmpe kram til jer der har haft mislykkedes forsøg!

Nå men så til Updaten :

Jeg var i beh i januar med vores 3IVF som desværre ikke gav de 2 flotte streger.  men blev hurtigt guidet videre af de dejlige mennesker på klinikken.

Jeg kom direkte med i et førsøg som de kører i Skive, der hedder Endomitriose-biopsi! -det er hvor de 2gange i en cyklus går op i livmoderen og laver en biopsi (et rids) og er i svims hvor gør det bare ONDT

Og har i efter følgende cyklus fået 2 Iglobasser sat op! OG OG OG Påske Lørdag stod jeg med 2 dejlige streger!!!!

SÅ JEG SKAL VÆRE MOAR TIL DECEMBER!!!  mit Påskeæg bliver til en Julenisse!

Dog er jeg MEGET nervøs/bange/angst for om det skal ende som i sommers!  for det ikke sker!

Skal til TS scanning på næste mandag og jeg glæder mig!

Det var en lidt hurtig gennemgang!  men bare den er God, så det nok også Okay!  ikk piger?

Jubiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! KÆMPE TILLYKKE SØDESTE!!!!!!!!!

Krydser fingre for den mest fantastiske TS!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

AnneP

metski83 skriver:

Ja for pokker, fantastisk jul. 

Jeg har det lidt træls i øjeblikket fordi der ikke sker noget her, og fordi jeg ikke tror hormonerne virker på mig 

ØV ØV ØV!!! Kender det desværre ALT for godt!!! -man bliver bare så fustrerret over sin krop!

Hvilken beh. er I igang med?

Anmeld

12. april 2012

AnneP

Sofiedk skriver:

KÆMPE tillykke med den fantatiske nyhed krydser fingre for alt kommer til at gå godt denne gang

1000 tak! tager imod alle de  jeg kan få!  -er sikker på de hjælper!

Anmeld

12. april 2012

chael

Xxxx'er ALT jeg kan for dit påskeæg vare lige til jul

*C

Anmeld

12. april 2012

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Jubiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! KÆMPE TILLYKKE SØDESTE!!!!!!!!!

Krydser fingre for den mest fantastiske TS!!!!

1000Mange tak sødeste!!

Anmeld

12. april 2012

AnneP

chael skriver:

Xxxx'er ALT jeg kan for dit påskeæg vare lige til jul

*C

Tak!

Ja her hjemme varer påsken lige til jul og ikke omvendt!

Anmeld

12. april 2012

chael

AnneP skriver:

Tak!

Ja her hjemme varer påsken lige til jul og ikke omvendt!

Hi hi... Lige præcis min tanke

Anmeld

12. april 2012

metski83

AnneP skriver:

ØV ØV ØV!!! Kender det desværre ALT for godt!!! -man bliver bare så fustrerret over sin krop!

Hvilken beh. er I igang med?

Ja du må lige præcis kende det, vildt frustrerende. Du er da heldigvis et bevis på at det kan lade sig gøre

Vi er først lige startet, så kan ikke klage. Men har bare nogle dage, hvor jeg er rigtig træt af det hele, og syntes det hele er bund uretfærdigt. Og syntes bare  alle alle er gravide, og alle bliver med det samme. Nogle skal have nr. 2, jeg har ikke engang en endnu Ja syntes det hele er lidt noget L... i øjeblikket.

Men jeg er startet på Pergotime, men var så uheldig at min scanning faldt sammen med påsken, så jeg kan først blive scannet i næste cyklus. Jeg har endnu ikke haft positiv ÆL test med Pergotime, og er i dag på 15 dagen i cyklus.

Anmeld

12. april 2012

Nessie

Neeejjj, hvor er det bare skønt

Kæmpe stort tillykke, jeg er virkelig glad for at det lykkedes, bliver da SÅ spændende at se om der er en eller to derinde

Anmeld

12. april 2012

Lisbeth1985

Tillykke søde Anne! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.