Update fra mig! -mange info både neg og pos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

AnneP

metski83 skriver:

Kæmpe stort tillykke med det, det er da bare helt fantastisk. 

Årh vil altså også være gravid nu. 

Endnu engang tillykke, så får i den mest fantastiske julegave 

Ja det bliver den mest fantastiske jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

AnneP

morbibi skriver:

Et kæmpe stort tillykke og jeg krydser hvad der krydses kan

1000tak!

Anmeld

12. april 2012

MMOGM

AnneP skriver:

Vil lige sige undskyld for ikke at have været så super aktiv herinde den sidste lange tid! -har dog kigget lidt med på sidelinien! Stort Tillykke til jer der er blevet Gravide, og kæmpe kram til jer der har haft mislykkedes forsøg!

Nå men så til Updaten :

Jeg var i beh i januar med vores 3IVF som desværre ikke gav de 2 flotte streger.  men blev hurtigt guidet videre af de dejlige mennesker på klinikken.

Jeg kom direkte med i et førsøg som de kører i Skive, der hedder Endomitriose-biopsi! -det er hvor de 2gange i en cyklus går op i livmoderen og laver en biopsi (et rids) og er i svims hvor gør det bare ONDT

Og har i efter følgende cyklus fået 2 Iglobasser sat op! OG OG OG Påske Lørdag stod jeg med 2 dejlige streger!!!!

SÅ JEG SKAL VÆRE MOAR TIL DECEMBER!!!  mit Påskeæg bliver til en Julenisse!

Dog er jeg MEGET nervøs/bange/angst for om det skal ende som i sommers!  for det ikke sker!

Skal til TS scanning på næste mandag og jeg glæder mig!

Det var en lidt hurtig gennemgang!  men bare den er God, så det nok også Okay!  ikk piger?

Ønsker dig alt held og lykke herfra 

Kæmpe tillykke med den lille nye i mavsen 

Anmeld

12. april 2012

Kay

nej hvor er det dejligt har også undret mig over hvor du var henne af  men dejligt at du kommer med gode nyhedder

Anmeld

12. april 2012

AnneP

Mikkala91 skriver:

Ønsker dig alt held og lykke herfra 

Kæmpe tillykke med den lille nye i mavsen 

Tusid tak!

Anmeld

12. april 2012

AnneP

Kay skriver:

nej hvor er det dejligt har også undret mig over hvor du var henne af  men dejligt at du kommer med gode nyhedder

Ja har været meget stille!!!

Og dejligt at kunne overbringe godt nyt!

Anmeld

12. april 2012

l.kjoeller

stort tillykke

Anmeld

12. april 2012

AnneP

l.kjoeller skriver:

stort tillykke

TAK

Anmeld

12. april 2012

metski83

AnneP skriver:

Ja det bliver den mest fantastiske jul!

Ja for pokker, fantastisk jul. 

Jeg har det lidt træls i øjeblikket fordi der ikke sker noget her, og fordi jeg ikke tror hormonerne virker på mig 

Anmeld

12. april 2012

Sofiedk

AnneP skriver:

Vil lige sige undskyld for ikke at have været så super aktiv herinde den sidste lange tid! -har dog kigget lidt med på sidelinien! Stort Tillykke til jer der er blevet Gravide, og kæmpe kram til jer der har haft mislykkedes forsøg!

Nå men så til Updaten :

Jeg var i beh i januar med vores 3IVF som desværre ikke gav de 2 flotte streger.  men blev hurtigt guidet videre af de dejlige mennesker på klinikken.

Jeg kom direkte med i et førsøg som de kører i Skive, der hedder Endomitriose-biopsi! -det er hvor de 2gange i en cyklus går op i livmoderen og laver en biopsi (et rids) og er i svims hvor gør det bare ONDT

Og har i efter følgende cyklus fået 2 Iglobasser sat op! OG OG OG Påske Lørdag stod jeg med 2 dejlige streger!!!!

SÅ JEG SKAL VÆRE MOAR TIL DECEMBER!!!  mit Påskeæg bliver til en Julenisse!

Dog er jeg MEGET nervøs/bange/angst for om det skal ende som i sommers!  for det ikke sker!

Skal til TS scanning på næste mandag og jeg glæder mig!

Det var en lidt hurtig gennemgang!  men bare den er God, så det nok også Okay!  ikk piger?

KÆMPE tillykke med den fantatiske nyhed krydser fingre for alt kommer til at gå godt denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.