Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil lige sige undskyld for ikke at have været så super aktiv herinde den sidste lange tid! -har dog kigget lidt med på sidelinien! Stort Tillykke til jer der er blevet Gravide, og kæmpe kram til jer der har haft mislykkedes forsøg!
Nå men så til Updaten :
Jeg var i beh i januar med vores 3IVF som desværre ikke gav de 2 flotte streger. men blev hurtigt guidet videre af de dejlige mennesker på klinikken.
Jeg kom direkte med i et førsøg som de kører i Skive, der hedder Endomitriose-biopsi! -det er hvor de 2gange i en cyklus går op i livmoderen og laver en biopsi (et rids) og er i svims hvor gør det bare ONDT
Og har i efter følgende cyklus fået 2 Iglobasser sat op! OG OG OG Påske Lørdag stod jeg med 2 dejlige streger!!!!
SÅ JEG SKAL VÆRE MOAR TIL DECEMBER!!! mit Påskeæg bliver til en Julenisse!
Dog er jeg MEGET nervøs/bange/angst for om det skal ende som i sommers! for det ikke sker!
Skal til TS scanning på næste mandag og jeg glæder mig!
Det var en lidt hurtig gennemgang! men bare den er God, så det nok også Okay! ikk piger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: Vil lige sige undskyld for ikke at have været så super aktiv herinde den sidste lange tid! -har dog kigget lidt med på sidelinien! Stort Tillykke til jer der er blevet Gravide, og kæmpe kram til jer der har haft mislykkedes forsøg! Nå men så til Updaten : Jeg var i beh i januar med vores 3IVF som desværre ikke gav de 2 flotte streger. men blev hurtigt guidet videre af de dejlige mennesker på klinikken. Jeg kom direkte med i et førsøg som de kører i Skive, der hedder Endomitriose-biopsi! -det er hvor de 2gange i en cyklus går op i livmoderen og laver en biopsi (et rids) og er i svims hvor gør det bare ONDT Og har i efter følgende cyklus fået 2 Iglobasser sat op! OG OG OG Påske Lørdag stod jeg med 2 dejlige streger!!!! SÅ JEG SKAL VÆRE MOAR TIL DECEMBER!!! mit Påskeæg bliver til en Julenisse! Dog er jeg MEGET nervøs/bange/angst for om det skal ende som i sommers! for det ikke sker! Skal til TS scanning på næste mandag og jeg glæder mig! Det var en lidt hurtig gennemgang! men bare den er God, så det nok også Okay! ikk piger?
Frk-Lotusblomst skriver: Nej for katten da, sikke dog en dejlig update.Stort tillykke med påskeægget aka julenissen. hvor er det en fantastisk historie altså.
Nej for katten da, sikke dog en dejlig update.Stort tillykke med påskeægget aka julenissen. hvor er det en fantastisk historie altså.
Tak er også super glad!
AnneP skriver: Tak er også super glad!
Månsson skriver: Stort tillykke, hvor er det dejligt at det ser ud til at lykkedes for jer
Stort tillykke, hvor er det dejligt at det ser ud til at lykkedes for jer
1000Tak!
TILLYKKE ENDELIG DET SKAL NOK GÅ! DU SKAL BARE TRO PÅ DET.,.. wee så skal vi holde fest.
Camillos skriver: TILLYKKE ENDELIG DET SKAL NOK GÅ! DU SKAL BARE TRO PÅ DET.,.. wee så skal vi holde fest.
Jaaaa!!!! ALT jeg kan!! og så fester vi
Kæmpe stort tillykke med det, det er da bare helt fantastisk.
Årh vil altså også være gravid nu.
Endnu engang tillykke, så får i den mest fantastiske julegave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128