Den lykkelige skriver:
Jamen du har så meget ret!! 
Tror jeg vil prøve bare at ligge hende i aften uden flasken..
Vi plejer give nattøj på, børste tænder.. lege lidt i stuen.. også får hun sin kanin i hånden, kysser og vinker godnat til den som ikke putter også plejer vi gå ovenpå på hendes værelse og give hende en flaske i stolen ved siden af hendes seng.. lægge hende op når den er tømt også kaninen op til hovedet, sutten og dynen på også sige godnat..
Men måske jeg bare skal prøve lægge hende uden flasken også håbe det ikke kammer over!
Husk, når det er din beslutning, så er det den du skal følge. Hun vil opfange selv den mindste tvivl i dit allerinderste væsen, det er de de gør, de små. Hun vil protestere, ikke fordi hun er ked, men fordi rutinen ændres. Min dreng var rasende den første aften, det tog os over 2 timer at få ham til at sove. Men dagen efter tog det kun 1, på 3. dagen kunne vi lægge ham og han faldt stille i søvn efter 20-30 min.
Far var klar til at overgive sig allerede efter 15 min den første aften 
Men vi holdte fast, nu læser vi godnat-historie istedet. Da han var på din datters alder, stod en af os op og krammede ham mens vi lige fik sagt godnat til bamserne, kirkegården på den anden side af persiennerne osv. Det er bare at erstatte den flaske, med noget nyt.
Pøjpøj med det 
Anmeld