Se smukke Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Er det så os ved photo care??

SORRY, jeg tjekkede lige... Det er kun billederne hun har linket til, der kan kun stemmes i butikken - og det er også hos Photocare.

Undskyld 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Hvis der nu sku gemme sig nogle fra viborg der ville være så søde og smutte forbi photo care og stemme på min lille sveske så ville jeg blive super glad

Hvor er hun skøn, men det er Laura'er jo Nok derfor vi har samme stil i børnetøj

Anmeld

11. april 2012

L&V

Mamalou skriver:

SORRY, jeg tjekkede lige... Det er kun billederne hun har linket til, der kan kun stemmes i butikken - og det er også hos Photocare.

Undskyld 

Ej hvor mærkeligt, at det ikke er ens over det hele i kæden Det ska du da ikke undskylde for det er jo ik dig der har lavet reglerne Vi fik hende fotograferet gratis så det er jo os fint

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Ej hvor mærkeligt, at det ikke er ens over det hele i kæden Det ska du da ikke undskylde for det er jo ik dig der har lavet reglerne Vi fik hende fotograferet gratis så det er jo os fint

Jeg undskylder fordi jeg fik sagt noget forkert. Man kan ikke stemme på børnene i Slagelse

Anmeld

11. april 2012

L&V

Baagøe skriver:

Hvor er hun skøn, men det er Laura'er jo Nok derfor vi har samme stil i børnetøj

Ih tak, ja der er bare noget med de frække lauraer..Ja og tøjet er der jo nok ikke noget at ta fejl af hummel sku hun jo ha på

Anmeld

11. april 2012

L&V

Mamalou skriver:

Jeg undskylder fordi jeg fik sagt noget forkert. Man kan ikke stemme på børnene i Slagelse

Nåh fjollet mig Forstod det ik lige

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Ih tak, ja der er bare noget med de frække lauraer..Ja og tøjet er der jo nok ikke noget at ta fejl af hummel sku hun jo ha på

Hi hi - ja

Anmeld

11. april 2012

JH12

Sikke da en lækker lille charmetrold, hun er da bare enormt kær, en skam jeg ikke bor omkring Viborg, ville ellers gerne have været forbi og stemme.. Men holder hun vinder

Anmeld

11. april 2012

L&V

Joyce1986 skriver:

Sikke da en lækker lille charmetrold, hun er da bare enormt kær, en skam jeg ikke bor omkring Viborg, ville ellers gerne have været forbi og stemme.. Men holder hun vinder

Tusinde tak, ja det er da en skam Men hun er jo en vinder i vores øjne

Anmeld

19. april 2012

L&V

I kan nå at hjælpe os endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.