Se smukke Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Tak hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

L&V

maria_wlt skriver:

CUTE CUTE CUTE.... Gider du lige putte hende på dåse så jeg kan sprøjte hende på en kiks.. 

Du får bare huller i tænderne Tusinde tak

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Hvor er hun bare sød!

Jeg er overbevist om, at du ikke behøver bede folk om at stemme, hun skal nok vinde uanset hvad

Anmeld

11. april 2012

L&V

Mamalou skriver:

Hvor er hun bare sød!

Jeg er overbevist om, at du ikke behøver bede folk om at stemme, hun skal nok vinde uanset hvad

Tak ska du ha.. Hvor er du sød Ville være fedt, men åh der er mange søde babyer derinde med meget bedre netværk i viborg end os.. Men pyt vi ved hun er lækrest he he

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Tak ska du ha.. Hvor er du sød Ville være fedt, men åh der er mange søde babyer derinde med meget bedre netværk i viborg end os.. Men pyt vi ved hun er lækrest he he

Hun er da total cute!

Hvad kan I vinde? Hvis I da kan vinde noget?

Anmeld

11. april 2012

L&V

Mamalou skriver:

Hun er da total cute!

Hvad kan I vinde? Hvis I da kan vinde noget?

Jamen det er noget med at man går videre til danmarks sødeste og man vinder hvis et stort eksemplar og en ekstra fotografering..

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Jamen det er noget med at man går videre til danmarks sødeste og man vinder hvis et stort eksemplar og en ekstra fotografering..

Kan man ikke stemme via nettet? 

Anmeld

11. april 2012

L&V

Mamalou skriver:

Kan man ikke stemme via nettet? 

Nej det er så mega fjollet, det ville jo gøre det meget mere spændende.. Det er først hvis man går videre man kan stemme på nettet.. Så os derfor jeg ik tror vi kan vinde

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Nej det er så mega fjollet, det ville jo gøre det meget mere spændende.. Det er først hvis man går videre man kan stemme på nettet.. Så os derfor jeg ik tror vi kan vinde

Jeg er venner med en på face, der er med omkring Slagelses sødeste baby. Der kan man stemme på nettet - mystisk 

Anmeld

11. april 2012

L&V

Mamalou skriver:

Jeg er venner med en på face, der er med omkring Slagelses sødeste baby. Der kan man stemme på nettet - mystisk 

Er det så os ved photo care??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.