Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Hvis der nu sku gemme sig nogle fra viborg der ville være så søde og smutte forbi photo care og stemme på min lille sveske så ville jeg blive super glad
Hvis der nu sku gemme sig nogle fra viborg der ville være så søde og smutte forbi photo care og stemme på min lille sveske så ville jeg blive super glad
RikkeRasmussen skriver: Hvor er hun sød Hvor længe kan man stemme?
Hvor er hun sød Hvor længe kan man stemme?
Månsson skriver: Tark.. Til den 21..Vi kender bare ingen i Viborg så chancen for vi vinder er hvis minimal Men vi syntes jo hun er den sødeste og det er jo det der tæller men et gratis billede ville jo være dejligt
Tark.. Til den 21..Vi kender bare ingen i Viborg så chancen for vi vinder er hvis minimal Men vi syntes jo hun er den sødeste og det er jo det der tæller men et gratis billede ville jo være dejligt
RikkeRasmussen skriver: Hvis jeg kommer til viborg inden d. 21 skal jeg nok huske at stemme
Hvis jeg kommer til viborg inden d. 21 skal jeg nok huske at stemme
Ej, hun er SÅÅÅ sød! Jeg er nogle gange i Viborg, men nok ikke inden d. 21..
HeidiØ skriver: Ej, hun er SÅÅÅ sød! Jeg er nogle gange i Viborg, men nok ikke inden d. 21..
CUTE CUTE CUTE.... Gider du lige putte hende på dåse så jeg kan sprøjte hende på en kiks..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128