hvorfor kun MIT ansvar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

sarahb

Jeg gad aldrig at gå op i 150 kr hver 3 måned eller hver måned for den sags skyld.
Det ville simpelthen være så meget spild af tid for mit vedkommende.
Og ville heller ikk pådutte min mand kondom jeg tager mine p piller og det er da helt klart det nemmeste.

Hvis det skal gå op i hvem der giver og gør hvad så få ham til at betale halvdelen!

Men jo han skulle ha sagt den egentlige grund til hvorfor han ikk ville have sex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

sarahb

Jeg gad aldrig at gå op i 150 kr hver 3 måned eller hver måned for den sags skyld.
Og ville heller ikk pådutte min mand kondom jeg tager mine p piller og det er da helt klart det nemmeste.

Hvis det skal gå op i hvem der giver og gør hvad så få ham til at betale halvdelen!

Men jo han skulle ha sagt den egentlige grund til hvorfor han ikk ville have sex.

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

ja, vi har mistet en del og forsøgt at få børn i over 10år..

åh det gør mig ondt

Anmeld

11. april 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker, tråden kan googles.

jeg skal egentlig bare ud med nogle frustrationer, så jeg ved egentlig ikke, hvad jeg vil med indlægget.

sagen er den, at min kæreste og jeg blev enige om at påbegynde pb, efter vi havde en sa (blev gravid på ppiller, så det kom som et chok).
så smed jeg pillerne, og i starten gik det egentlig rigtig godt. så har han mistet sexlysten HELT ekstremt her på det sidste, og jeg har tit spurgt ham, hvorfor han egentlig har mistet sexlysten, hvor han ikke kunne give noget svar.

igår sad vi og sms'ede og kom ind på emnet sex, beskyttelse og hvorfor der er så mange unge, der ønsker graviditet osv osv.. så spurgte jeg ham, om han egentlig ville have, jeg begynder på ppiller igen. så svarede han "ja, for det er egentlig derfor,jeg ikke vil have sex mere" .. jeg tænkte WHAAAAAAT. det kunne han da virkelig bare have sagt! jeg har absolut intet vidst om det, og han har jo ikke villet svare mig, når jeg har spurgt, hvorfor han ikke vil have sex mere.

han tjener 4 gange så meget, som jeg gør, da jeg er studerende, så hvorfor kan HAN ikke evt bruge kondom? mine ppiller er vildt dyre, da jeg SKAL have et bestemt mærke, som min gynækolog har givet mig. jeg har såmænd råd til dem, det er slet ikke det, det er mere princippet i det.
hvorfor er det KUN mit ansvar at bruge beskyttelse? vi er to om det! jeg er blevet gravid på ppiller før, vi VED, det kan ske. så han må da på med kondom, i stedet for virkelig at nægte at bruge det.
kan selvfølgelig godt se, at han har brugt den mest sikre form for beskyttelse - at afholde sig fra sex. men han kan godt ligge op til sex, tænde mig osv, men WUPTI, så springer han fra, lige idét, "legen" skal til at gå igang. og jeg har sat som et stort spørgsmålstegn og ikke vidst hvorfor! hvis han da bare havde sagt noget, kunne jeg begynde på ppiller igen, og så kunne vores sexliv være normalt hele vejen igen.

jeg begynder selvfølgelig på mine ppiller igen, da jeg på ingen måde vil "gå bag om hans ryg" .. synes bare, det er så uretfærdigt!

ååååh, skulle bare ud med nogle frustrationer. tak fordi du læste med!

Ej jeg synes godt nok, at det er heldigt, at "katten kom ud af sækken" og, at du ikke er blevet gravid allerede.

I sms'er om noget så vigtigt som hvorvidt I skal have et barn og det springende punkt for dig er, hvorvidt det er rimeligt, at du skal betale 600 kr. om året for p-piller.

Jeg tænker, at der er laaaang vej endnu i jeres forhold før I bør planlægge at få et barn. Det er jo altså DEN vigtigste beslutning man træffer i sit liv, og ud fra det du fortæller her lyder det slet ikke til at I er modne til det ansvar endnu - ej heller som par....

Kram til dig, Line

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

nu har jeg så ALDRIG skrevet, det er pengene, der er et problem?
problemet er, at han siger, jeg skal smide pillerne og vi skal begynde pb, og UDEN at sige det til mig, gider han ikke begynde pb alligevel, og afviser så ALT sex.

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Ej jeg synes godt nok, at det er heldigt, at "katten kom ud af sækken" og, at du ikke er blevet gravid allerede.

I sms'er om noget så vigtigt som hvorvidt I skal have et barn og det springende punkt for dig er, hvorvidt det er rimeligt, at du skal betale 600 kr. om året for p-piller.

Jeg tænker, at der er laaaang vej endnu i jeres forhold før I bør planlægge at få et barn. Det er jo altså DEN vigtigste beslutning man træffer i sit liv, og ud fra det du fortæller her lyder det slet ikke til at I er modne til det ansvar endnu - ej heller som par....

Kram til dig, Line

synes godt nok, det er utroligt, at i alle tror, det er pengene, der er problemet. det er IKKE problemet!
og nej, vi smsede sku ikke, om vi skal have et barn. vi skrev om ting, fordi han havde læst om en pige, der snød sin kæreste til et barn. og så skrev jeg, at jeg ville være sikker på, han stadigvæk mente, jeg skulle smide pillerne, selvom jeg har spurgt ham mange gange, og tit sagt, han skal FORTÆLLE mig, hvis han pludselig springer fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.