hvorfor kun MIT ansvar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Super godt... Og god fornøjelse på lagnerne... ..

haha, kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet der .. men tak tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

haha, kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet der .. men tak tak.

Godt, det var meningen.. ..

Elsker selv lagengymnastik med gemalen.. Er så heldig, at have min egen dejlige sexgud... ...

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Godt, det var meningen.. ..

Elsker selv lagengymnastik med gemalen.. Er så heldig, at have min egen dejlige sexgud... ...

puha, jeg elsker det også og før dette problem opstod, kunne vi nærmest ikke ligge ved siden af hinanden, uden der skete ét eller andet .. hvis vi ikke skal begynde pb nu - så øver vi os i hvert fald meget grundigt 

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

puha, jeg elsker det også og før dette problem opstod, kunne vi nærmest ikke ligge ved siden af hinanden, uden der skete ét eller andet .. hvis vi ikke skal begynde pb nu - så øver vi os i hvert fald meget grundigt 

Kan fortælle dig at fertilitetsbehandling er tortur på det punkt.. Efter ægene bliver lagt op, må vi ikke have sex.. Og når det ikke lykkedes kommer der så lige 8-9 dages mens efter.. Det er så lige nul sex i over 3uger... ... man er ved at springe i luften.. ...

Anmeld

11. april 2012

tithi

Nu var min situation ikke helt den samme. Men da jeg gerne ville starte pb og min kæreste ikke var klar endnu sagde jeg til ham, at så måtte han stå for beskyttelsen. Ikke fordi jeg ikke ville være med til at betale, for det var jeg, men jeg ville ikke stå med ansvaret for at huske p-pillen når jeg mest af alt ønskede at glemme den. Jeg synes ikke det var fair, så jeg stoppede på pillen, og så måtte han beskytte sig hvis han ikke ønskede at jeg blev gravid. Han accepterede premisserne, og beskyttede sig enkelte gange, men så besluttede han at han alligevel var klar til børn.

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Kan fortælle dig at fertilitetsbehandling er tortur på det punkt.. Efter ægene bliver lagt op, må vi ikke have sex.. Og når det ikke lykkedes kommer der så lige 8-9 dages mens efter.. Det er så lige nul sex i over 3uger... ... man er ved at springe i luften.. ...

åh, hvor ulideligt!!!
det er da på ingen måde til at klare!
men hvorfor må man ikke have sex, når æggene er lagt op?o:

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

åh, hvor ulideligt!!!
det er da på ingen måde til at klare!
men hvorfor må man ikke have sex, når æggene er lagt op?o:

Min krop er ikke god til at holde på det..

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Min krop er ikke god til at holde på det..

ej hvor træls!

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

ej hvor træls!

ja, vi har mistet en del og forsøgt at få børn i over 10år..

Anmeld

11. april 2012

modesty

Jeg har ikke læst hele tråden men... M.h.t. at det er dit ansvar: Jeg kan godt forstå at han hellere vil bruge p-piller end kondom. Sex med kondom ER bare ikke lige så fedt.

Det virker dog som om at I har lidt kommunikationsproblemer i jeres forhold. I går i gang med PB, men han vil i virkeligheden ikke have børn. Han går rundt og holder på det, i stedet for bare at sige hvad hans holdning er. Du går rundt og er frustreret, i stedet for at spørge ham med det samme hvad der er galt. 

Det undrer mig også at du i dit indlæg overhovedet ikke nævner problemstillingen at I går i gang med PB selvom han egentlig ikke vil? Hvis jeg var dig ville jeg da være meget mere nedtrykt over dét end over at han ikke vil bruge kondom???

EDIT: Nu læste jeg lige tråden og kan se at det ikke går dig så meget på med PB. Hmmm. Det ville umiddelbart gå mig ret meget på at der er så dårlig kommunikation i forholdet omkring så ekstremt vigtig og livsændrende en ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.