jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker, tråden kan googles.
jeg skal egentlig bare ud med nogle frustrationer, så jeg ved egentlig ikke, hvad jeg vil med indlægget. 
sagen er den, at min kæreste og jeg blev enige om at påbegynde pb, efter vi havde en sa (blev gravid på ppiller, så det kom som et chok).
så smed jeg pillerne, og i starten gik det egentlig rigtig godt. så har han mistet sexlysten HELT ekstremt her på det sidste, og jeg har tit spurgt ham, hvorfor han egentlig har mistet sexlysten, hvor han ikke kunne give noget svar.
igår sad vi og sms'ede og kom ind på emnet sex, beskyttelse og hvorfor der er så mange unge, der ønsker graviditet osv osv.. så spurgte jeg ham, om han egentlig ville have, jeg begynder på ppiller igen. så svarede han "ja, for det er egentlig derfor,jeg ikke vil have sex mere" .. jeg tænkte WHAAAAAAT. det kunne han da virkelig bare have sagt! jeg har absolut intet vidst om det, og han har jo ikke villet svare mig, når jeg har spurgt, hvorfor han ikke vil have sex mere.
han tjener 4 gange så meget, som jeg gør, da jeg er studerende, så hvorfor kan HAN ikke evt bruge kondom? mine ppiller er vildt dyre, da jeg SKAL have et bestemt mærke, som min gynækolog har givet mig. jeg har såmænd råd til dem, det er slet ikke det, det er mere princippet i det.
hvorfor er det KUN mit ansvar at bruge beskyttelse? vi er to om det! jeg er blevet gravid på ppiller før, vi VED, det kan ske. så han må da på med kondom, i stedet for virkelig at nægte at bruge det.
kan selvfølgelig godt se, at han har brugt den mest sikre form for beskyttelse - at afholde sig fra sex. men han kan godt ligge op til sex, tænde mig osv, men WUPTI, så springer han fra, lige idét, "legen" skal til at gå igang. og jeg har sat som et stort spørgsmålstegn og ikke vidst hvorfor! hvis han da bare havde sagt noget, kunne jeg begynde på ppiller igen, og så kunne vores sexliv være normalt hele vejen igen.
jeg begynder selvfølgelig på mine ppiller igen, da jeg på ingen måde vil "gå bag om hans ryg" .. synes bare, det er så uretfærdigt!
ååååh, skulle bare ud med nogle frustrationer.
tak fordi du læste med!