Jeg er glaaad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

mariamiss6

Becks skriver:

Det er lige hvad jeg er!

Jeg har været på klinikken idag, og har fået god for at starte i behandling igen.. Så nu skal næste mens bare komme

Det lettede rigtig meget og jeg skulle passe på, ikke at hoppe op og ned pga min virus på balancenerven!

Det har været en laaaang ufrivillig pause, hvor jeg har været igennem en del provera behandlinger og p-pille behandlinger.. Det har resulteret i + 14 kg.. Men dem skal jeg nok tabe igen

Jeg er kommet okay oven på, efter SA´en.. Jeg ville have været 23+6 idag, det er lidt trist.. Men jeg er sikker på det er min tur næste gang! Jeg har lige sat 4000,- af på en opsparingskonto, så er der til nogle  behandlinger

Håber I har haft en god påske, held og lykke til jer der snart skal teste og pøj pøj til jer som snart skal igang igen

yay!!!!!! Tillykke Becks :D

Det bliver din tur lige om lidt, det er jeg sikker på :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Becks

Nessie skriver:

Jeg er nok mest irriteret fordi jeg bare ALDRIG har haft problemer med min mens, den har altdi været meget præcis.
HAr også fundet ud af, at det folk siger med at mens kommer 14 dage efter ÆL ikke passer på mig, uanset om jeg har haft ÆL dag 8 eller dag 20, så kommer mens trofast på dag 28-30.

Så NU skal den bare komme, og jeg ved godt at jeg er utålmodig, og det har været fysisk rigtig hårdt for min krop denne gang, men ooooorker bare ikke mere bøvl.

Tak og i lige måde, ville jo være dejligt hvis vi næsten kunne følges ad

Det er da også bare skide irriterende, for når man nu SKAL miste, så vil man altså bare gerne igang med det samme igen!

Ja, det passer nu heller ikke helt på mig, de ganeg jeg har ÆL, så kommer den som den vil.. Efter min SA havde jeg en ÆL, men der kom ingen mens.. Det var på en scanning klinikken kunne se det.. Det spøjst som ens underliv arter sig (Eller mangel på samme) nogen gange..

Jeg tror bare når ønsket er så højt, så kan man ikke være tålmodig?!

Ja, det kunne være så hyggeligt, hvis vi kunne følges ad

Anmeld

11. april 2012

Becks

mariamiss6 skriver:

yay!!!!!! Tillykke Becks

Det bliver din tur lige om lidt, det er jeg sikker på

Tak

Ih det håber jeg

Anmeld

12. april 2012

Nessie

Becks skriver:

Det er da også bare skide irriterende, for når man nu SKAL miste, så vil man altså bare gerne igang med det samme igen!

Ja, det passer nu heller ikke helt på mig, de ganeg jeg har ÆL, så kommer den som den vil.. Efter min SA havde jeg en ÆL, men der kom ingen mens.. Det var på en scanning klinikken kunne se det.. Det spøjst som ens underliv arter sig (Eller mangel på samme) nogen gange..

Jeg tror bare når ønsket er så højt, så kan man ikke være tålmodig?!

Ja, det kunne være så hyggeligt, hvis vi kunne følges ad

Tålmodighed er bare ikke noget jeg har det store lager af i øjeblikket

Men der er jo desværre ikke noget at gøre,udover pænt at vente, og håbe at der snart sker noget.

Vil lige en hel masse for os begge to

Anmeld

12. april 2012

Becks

Nessie skriver:

Tålmodighed er bare ikke noget jeg har det store lager af i øjeblikket

Men der er jo desværre ikke noget at gøre,udover pænt at vente, og håbe at der snart sker noget.

Vil lige en hel masse for os begge to

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

Becks skriver:

Det er lige hvad jeg er!

Jeg har været på klinikken idag, og har fået god for at starte i behandling igen.. Så nu skal næste mens bare komme

Det lettede rigtig meget og jeg skulle passe på, ikke at hoppe op og ned pga min virus på balancenerven!

Det har været en laaaang ufrivillig pause, hvor jeg har været igennem en del provera behandlinger og p-pille behandlinger.. Det har resulteret i + 14 kg.. Men dem skal jeg nok tabe igen

Jeg er kommet okay oven på, efter SA´en.. Jeg ville have været 23+6 idag, det er lidt trist.. Men jeg er sikker på det er min tur næste gang! Jeg har lige sat 4000,- af på en opsparingskonto, så er der til nogle  behandlinger

Håber I har haft en god påske, held og lykke til jer der snart skal teste og pøj pøj til jer som snart skal igang igen

Uhhh... Hvor det glæder mig på dine vegne!  Held og lykke sødeDet SKAL bare lykkes...

Anmeld

12. april 2012

Lisbeth1985

Hvor lyder det dejligt:-) Held og lykke med det!

Anmeld

12. april 2012

Becks

Baagøe skriver:

Uhhh... Hvor det glæder mig på dine vegne!  Held og lykke sødeDet SKAL bare lykkes...

Tak sødeste

Ja skal så

Anmeld

12. april 2012

Becks

Lisbeth1985 skriver:

Hvor lyder det dejligt:-) Held og lykke med det!

Tak

Anmeld

13. april 2012

Pige2009

Becks skriver:

Tak sødeste

Ja skal så

Og det gør det - vi havde jo en aftale, som du skal opfylde en gang til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.