Jeg er glaaad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Becks

Miss BananaHammock skriver:

Yaiiiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

AMtrier

Becks skriver:

Det er lige hvad jeg er!

Jeg har været på klinikken idag, og har fået god for at starte i behandling igen.. Så nu skal næste mens bare komme

Det lettede rigtig meget og jeg skulle passe på, ikke at hoppe op og ned pga min virus på balancenerven!

Det har været en laaaang ufrivillig pause, hvor jeg har været igennem en del provera behandlinger og p-pille behandlinger.. Det har resulteret i + 14 kg.. Men dem skal jeg nok tabe igen

Jeg er kommet okay oven på, efter SA´en.. Jeg ville have været 23+6 idag, det er lidt trist.. Men jeg er sikker på det er min tur næste gang! Jeg har lige sat 4000,- af på en opsparingskonto, så er der til nogle  behandlinger

Håber I har haft en god påske, held og lykke til jer der snart skal teste og pøj pøj til jer som snart skal igang igen

IIhh Tillykke !!!

jeg har desværre fået mens. efter 1. icsi forsøg. men er klar igen til næste mens !!

krydser fingre for dig, og jer andre selvfølgelig !!

Anmeld

10. april 2012

Becks

AMtrier skriver:

IIhh Tillykke !!!

jeg har desværre fået mens. efter 1. icsi forsøg. men er klar igen til næste mens !!

krydser fingre for dig, og jer andre selvfølgelig !!

Tak

ØV! Krydser for dit næste forsøg lykkedes

Anmeld

10. april 2012

AMtrier

Becks skriver:

Tak

ØV! Krydser for dit næste forsøg lykkedes

mange tak !

og i lige måde !!

Anmeld

10. april 2012

Becks

AMtrier skriver:

mange tak !

og i lige måde !!

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Tak søde

Skal vi så ikke følges hele vejen?

JOOOO!!! Men er nok lidt foran.. Skal til scanning på mandag...

Anmeld

10. april 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

JOOOO!!! Men er nok lidt foran.. Skal til scanning på mandag...

Det gør heller ikke noget

Det har du fortjent.. Håber sådan den er der for jer denne her gang

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Det gør heller ikke noget

Det har du fortjent.. Håber sådan den er der for jer denne her gang

Håber vi det bliver, er så spændt om hormonerne har hvirket  så hulen snart er klar til vores iglobasser..

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Becks skriver:

Det er lige hvad jeg er!

Jeg har været på klinikken idag, og har fået god for at starte i behandling igen.. Så nu skal næste mens bare komme

Det lettede rigtig meget og jeg skulle passe på, ikke at hoppe op og ned pga min virus på balancenerven!

Det har været en laaaang ufrivillig pause, hvor jeg har været igennem en del provera behandlinger og p-pille behandlinger.. Det har resulteret i + 14 kg.. Men dem skal jeg nok tabe igen

Jeg er kommet okay oven på, efter SA´en.. Jeg ville have været 23+6 idag, det er lidt trist.. Men jeg er sikker på det er min tur næste gang! Jeg har lige sat 4000,- af på en opsparingskonto, så er der til nogle  behandlinger

Håber I har haft en god påske, held og lykke til jer der snart skal teste og pøj pøj til jer som snart skal igang igen

dejligt for dig søde! og lad der så  ske noget for P..... !!! Du fortjener det.. virkelig! 

Anmeld

11. april 2012

fnuggi

åhh hvor er det dejligt for dig håber på det beste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.