Jeg er glaaad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
43 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Becks

Det er lige hvad jeg er!

Jeg har været på klinikken idag, og har fået god for at starte i behandling igen.. Så nu skal næste mens bare komme

Det lettede rigtig meget og jeg skulle passe på, ikke at hoppe op og ned pga min virus på balancenerven!

Det har været en laaaang ufrivillig pause, hvor jeg har været igennem en del provera behandlinger og p-pille behandlinger.. Det har resulteret i + 14 kg.. Men dem skal jeg nok tabe igen

Jeg er kommet okay oven på, efter SA´en.. Jeg ville have været 23+6 idag, det er lidt trist.. Men jeg er sikker på det er min tur næste gang! Jeg har lige sat 4000,- af på en opsparingskonto, så er der til nogle  behandlinger

Håber I har haft en god påske, held og lykke til jer der snart skal teste og pøj pøj til jer som snart skal igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Kay

Becks skriver:

Det er lige hvad jeg er!

Jeg har været på klinikken idag, og har fået god for at starte i behandling igen.. Så nu skal næste mens bare komme

Det lettede rigtig meget og jeg skulle passe på, ikke at hoppe op og ned pga min virus på balancenerven!

Det har været en laaaang ufrivillig pause, hvor jeg har været igennem en del provera behandlinger og p-pille behandlinger.. Det har resulteret i + 14 kg.. Men dem skal jeg nok tabe igen

Jeg er kommet okay oven på, efter SA´en.. Jeg ville have været 23+6 idag, det er lidt trist.. Men jeg er sikker på det er min tur næste gang! Jeg har lige sat 4000,- af på en opsparingskonto, så er der til nogle  behandlinger

Håber I har haft en god påske, held og lykke til jer der snart skal teste og pøj pøj til jer som snart skal igang igen

Tillykke

hvor er det fedt

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

Tillykke Hvor er det dejligt  

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor skønt for dig

for den bliver der næste gang

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Det er lige hvad jeg er!

Skønt... 1 mere at følges med...

Anmeld

10. april 2012

Miss BananaHammock

Yaiiiiii

Anmeld

10. april 2012

Becks

Kay skriver:

Tillykke

hvor er det fedt

Tak søde

Ja, er så glad

Anmeld

10. april 2012

Becks

AalborgPigen skriver:

Tillykke Hvor er det dejligt  

Tak

Anmeld

10. april 2012

Becks

PT skriver:

Hvor skønt for dig

for den bliver der næste gang

Ja det håber jeg også, det SKAL den

Anmeld

10. april 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

Skønt... 1 mere at følges med...

Tak søde

Skal vi så ikke følges hele vejen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.