De sidste 4 dages sysler.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Rødhætte

Mom In The Making skriver:

Den lille jeg har lavet her er max 15 cm høj med potteskjuler. hehe..

Ved ikke præcis hvor stor den store bliver, da jeg ikke har lavet den færdig endnu, men den vil nok være omkring 30 cm. høj med potte.

Pris.. bob bob.. det ved jeg sgu ikke, den lille er der ikke så meget arbejde i, hvor det er lidt noget andet med den store. og potteskjuleren koster 25 kr.

så.. du kan jo være min guide.. hvad synes du sådan en lille én er værd?

Jeg synes det er svært at vudere en pris.. Du kan jo prøve at regne på det.. Porto koster selvfølgelig også lidt  Måske du kan lave en pris på begge størrelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

MomInTheMaking

Rødhætte skriver:

Jeg synes det er svært at vudere en pris.. Du kan jo prøve at regne på det.. Porto koster selvfølgelig også lidt  Måske du kan lave en pris på begge størrelser?

Jeg synes godt nok det er svært, den store var der godt nok for meget arbejde i til at det er nogen jeg vil lave på bestilling. men de små kan jeg vidst sælge for mellem 100 og 130 kr. inkl. porto.

Men nu må vi se om det er noget for nogen.

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

Det er godt nok nogle rigtig fine ting du får kreeret!

Må jeg spørge om du laver hele sættekassen fra bunden eller om den købes sådan og så bagefter sætter tapet i?

/Fenja

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Det er godt nok nogle rigtig fine ting du får kreeret!

Må jeg spørge om du laver hele sættekassen fra bunden eller om den købes sådan og så bagefter sætter tapet i?

/Fenja

Tusind tak. Jeg har faktisk fundet "alle"  (4 stk.) mine sættekasser på loppemarked. Har aldrig givet mere end 40 kr. så har nok været lidt heldig. Men nu er jeg nysgerrig, hvorfor spørger du?

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

Tusind tak. Jeg har faktisk fundet "alle"  (4 stk.) mine sættekasser på loppemarked. Har aldrig givet mere end 40 kr. så har nok været lidt heldig. Men nu er jeg nysgerrig, hvorfor spørger du?

Okay det var ikke galt - jamen spørger fordi jeg længe har ville lave en til min datters værelse, men orkede ikke at save, slibe osv for at stykke en sammen, så tænkte at NU ville jeg lige spørge når jeg havde muligheden  

/Fenja

Anmeld

16. april 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Okay det var ikke galt - jamen spørger fordi jeg længe har ville lave en til min datters værelse, men orkede ikke at save, slibe osv for at stykke en sammen, så tænkte at NU ville jeg lige spørge når jeg havde muligheden  

/Fenja

Jamen man kan være ret heldig på loppemarkeder osv. Ellers kan man købe dem i Søstrene Grene, så  skal de bare males og have tapet/papir. Er lige nu ved at lave en drenge udgave til min venindes søn, den glæder jeg mig til at se færdig.

Anmeld

16. april 2012

Fenja09

Jamen man kan være ret heldig på loppemarkeder osv. Ellers kan man købe dem i Søstrene Grene, så  skal de bare males og have tapet/papir. Er lige nu ved at lave en drenge udgave til min venindes søn, den glæder jeg mig til at se færdig.

Okay det anede jeg faktisk ikke - så vil jeg da lige en tur i Søstrene Grene og se om de har nogle og ellers er der jo snart en masse markeder når vi nærmer os sommeren

Tusind tak for svar, det har gjort det lidt nemmere og måske kan min Alberte få en fin sættekasse på væggen

/Fenja

Anmeld

16. april 2012

3rollinger

Skildpadden var en gave til min venindes søn.

kaktussen er til mig selv. Er nu ved at lave en "stor" til Penny's værelse.

og Sættekassen er ligeledes til hendes værelse og jeg er også igang med en mere med "drenge" tema, til en anden venindes søn.

Vildt flot det hele, isaer saetterkassen.

Vil gerne laere at lave saadan en skilpadde. 

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Okay det anede jeg faktisk ikke - så vil jeg da lige en tur i Søstrene Grene og se om de har nogle og ellers er der jo snart en masse markeder når vi nærmer os sommeren

Tusind tak for svar, det har gjort det lidt nemmere og måske kan min Alberte få en fin sættekasse på væggen

/Fenja

jeg er først for nylig flyttet til en by med Søstrene Grene og den butik er blevet min nye bedste ven. haha. de har også LIGE nu en masse skønt papir, noget af det er også brugt i min. blandt andet det mad Babushka (Ved der skal være et "h" et eller andet sted i det ord? så nu proppede jeg det bare ind. hah)

Men ingen årsag, er glad for at kunne være til nytte. Håber Alberte (som btw er et virkeligt godt navn.) får sig en fin sættekasse.^^

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

3rollinger skriver:

Vildt flot det hele, isaer saetterkassen.

Vil gerne laere at lave saadan en skilpadde. 

Tusind tak. Jamen den er nu ret nem at lave. man kan købe bogen med opskrifter over nettet. (stof og stil)

Pøj pøj med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.