De sidste 4 dages sysler.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.251 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MomInTheMaking

Skildpadden var en gave til min venindes søn.

kaktussen er til mig selv. Er nu ved at lave en "stor" til Penny's værelse.

og Sættekassen er ligeledes til hendes værelse og jeg er også igang med en mere med "drenge" tema, til en anden venindes søn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Nettemor

Billeder ?

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Billeder ?

Ja, ja.. de var på vej.. jeg kommer til at trykke forkert HVER gang, så jeg sidder og skal skynde mig at sætte billeder ind før nogen skriver "Billeder" haha.. nåede det ikke helt den her gang, men nu er der billeder.

Anmeld

10. april 2012

chas12

Mom In The Making skriver:

Skildpadden var en gave til min venindes søn.

kaktussen er til mig selv. Er nu ved at lave en "stor" til Penny's værelse.

og Sættekassen er ligeledes til hendes værelse og jeg er også igang med en mere med "drenge" tema, til en anden venindes søn.

Hold da fast en fed sætterkasse! Hvordan har du gjort?

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

chas12 skriver:

Hold da fast en fed sætterkasse! Hvordan har du gjort?

Tak.

Sættekassen fandt jeg på loppemarked til 10 kr. så er den malet lilla og papiret i kassen har jeg i forvejen, da jeg tit bruger alverdens papire til alverdens ting, men de er blandt anden fra Tiger og Søstrene Grene.

Så har jeg måtl firkanterne og klippet papiret så det passede og limet det fast. det tog en dags tid. med pauser da mit barn og mand jo også skal passes. haha.

Men det jeg selv er meget glad for ved denne her sættekasse er at der er ikke et eneste a felterne der er ens, havde liiiiige forskelligt papir nok.

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Ja, ja.. de var på vej.. jeg kommer til at trykke forkert HVER gang, så jeg sidder og skal skynde mig at sætte billeder ind før nogen skriver "Billeder" haha.. nåede det ikke helt den her gang, men nu er der billeder.

Sorry

Elsker skildpadden. Ville det være en man som total nybegynder i hækling kunne lave?

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Sorry

Elsker skildpadden. Ville det være en man som total nybegynder i hækling kunne lave?

..gør da ikke noget. hehe..

JEG er mega nybegynder i at hækle.. eller.. jeg har hæklet "frem og tilbage" i mange år, men jeg har først lige lært mig selv at hækle efter opskrift.

Man kan få de fineste bøger med dyr i "stof og stil".

Anmeld

10. april 2012

Mig med maven

Nice

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Mig med maven skriver:

Nice

Tak

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

..gør da ikke noget. hehe..

JEG er mega nybegynder i at hækle.. eller.. jeg har hæklet "frem og tilbage" i mange år, men jeg har først lige lært mig selv at hækle efter opskrift.

Man kan få de fineste bøger med dyr i "stof og stil".

Det må jeg da lige undersøge. Når jeg har færdiggjort nogle af alle mine projekter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.