De sidste 4 dages sysler.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Tak. er også ret vild med den. er ved at lave en "stor" til penny's værelse, som skal stå i vindueskarmen.

Jeg har set en hæklet kaktus inde på en blog jeg følger og såtænkte jeg, det må jeg prøve. Har så lavet min sådan som jeg ville have den og ud fra hovedet, da jeg af gode grunde ikke havde nogen opskrift.

Tjah jeg tror da sagtens man kan lave en solsikke.. det eneste jeg tænker kunne være liiidt problematisk er stilken.. Den er ret lang og tynd, så ville være nødt til at have en stiver i. Det kunne være man skulle afprøve det. :d hehe

glæder mig til at se den til Pennys værelse hvis du får lyst engang og det lykkedes og du vil sælge så er der hvertfald et styks køber til en hæklet solsikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Rødhætte

Skildpadden var en gave til min venindes søn.

kaktussen er til mig selv. Er nu ved at lave en "stor" til Penny's værelse.

og Sættekassen er ligeledes til hendes værelse og jeg er også igang med en mere med "drenge" tema, til en anden venindes søn.

Hvor er den sej kaktussen.. Er det nogle du sælge af?

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

haha ja,, Mine er vidst delt ind i 3 grupper..

Dem som jeg er igang med og som jeg får gjort færdig hurtigt.

Dem som jeg er igang med men som får lov at stå liiiiidt længere.

og.. dem som jeg er igang med, hvor jeg ingen anelse har om hvad det skal føre til, så de får lov at stå til jeg en dag får en åbenbaring. hehe. det sker ind imellem.

Uhh ja det er vist også noget i den retning mit er delt ind i

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

glæder mig til at se den til Pennys værelse hvis du får lyst engang og det lykkedes og du vil sælge så er der hvertfald et styks køber til en hæklet solsikke

Det gør jeg faktisk også.. haha.. Ja, men jeg skal da lige se lidt på det, om det er til at have med at gøre.. har bare lige en kaktus og en sættekasse mere jeg skal have overstået før jeg kaster mig ud i mere..

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Det gør jeg faktisk også.. haha.. Ja, men jeg skal da lige se lidt på det, om det er til at have med at gøre.. har bare lige en kaktus og en sættekasse mere jeg skal have overstået før jeg kaster mig ud i mere..

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Rødhætte skriver:

Hvor er den sej kaktussen.. Er det nogle du sælge af?

Tak. hehe.. Altså kunne da måske godt tænkes jeg kunne lave et par stykker til salg hvis der er nogen interesserede. Men har lige en stor kaktus og endnu en sættekasse jeg skal igennem før jeg kaster mig ud i mere /lover for meget. haha..

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

Tak. hehe.. Altså kunne da måske godt tænkes jeg kunne lave et par stykker til salg hvis der er nogen interesserede. Men har lige en stor kaktus og endnu en sættekasse jeg skal igennem før jeg kaster mig ud i mere /lover for meget. haha..

Du må skrive igen hvis du vil sælge.. Kunne godt være interesseret

Anmeld

11. april 2012

MomInTheMaking

Rødhætte skriver:

Du må skrive igen hvis du vil sælge.. Kunne godt være interesseret

Det vil jeg helt sikkert. Men er det så en stor eller en lille du vil være interreseret i?

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

Det vil jeg helt sikkert. Men er det så en stor eller en lille du vil være interreseret i?

Hvor store er de?  Og hvad tænker du med prisen?

Anmeld

11. april 2012

MomInTheMaking

Rødhætte skriver:

Hvor store er de?  Og hvad tænker du med prisen?

Den lille jeg har lavet her er max 15 cm høj med potteskjuler. hehe..

Ved ikke præcis hvor stor den store bliver, da jeg ikke har lavet den færdig endnu, men den vil nok være omkring 30 cm. høj med potte.

Pris.. bob bob.. det ved jeg sgu ikke, den lille er der ikke så meget arbejde i, hvor det er lidt noget andet med den store. og potteskjuleren koster 25 kr.

så.. du kan jo være min guide.. hvad synes du sådan en lille én er værd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.