Hvilken ble har i erfaringer med til natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.622 visninger
47 svar
0 synes godt om
10. april 2012

nusenjo88

Hej alle

Jeg har i laaang tid brugt bleer fra rema som jeg har været MEGET tilfreds med. De har hold min søn på knap 2 år tør både dag og nat men nu er han altså bare våd næsten hver morgen. Han er våd op på maven og bleen er næææsten helt våd over det hele. Er lidt tør omme ved numsen. Jeg har prøvet at gå en størrelse op men det hjælper intet. Så jeg er nok ude i at jeg skal til at finde et andet mærke. Hvad har i af erfaringer?

Jeg har tidligere også brugt bleer fra aldi men samme problem opstod og skiftede derfor til rema.

Håber virkelig i kan hjælpe for det er da synd han skal være så våd

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

nusenjo88

ingen der kan hjælpe lidt?

Anmeld

10. april 2012

Valle81

nusenjo88 skriver:

Hej alle

Jeg har i laaang tid brugt bleer fra rema som jeg har været MEGET tilfreds med. De har hold min søn på knap 2 år tør både dag og nat men nu er han altså bare våd næsten hver morgen. Han er våd op på maven og bleen er næææsten helt våd over det hele. Er lidt tør omme ved numsen. Jeg har prøvet at gå en størrelse op men det hjælper intet. Så jeg er nok ude i at jeg skal til at finde et andet mærke. Hvad har i af erfaringer?

Jeg har tidligere også brugt bleer fra aldi men samme problem opstod og skiftede derfor til rema.

På forhånd tak

Har du prøvet deres bukseble:0)

Anmeld

10. april 2012

nusenjo88

Jeg har både prøvet bukseble fra rema og aldi og de var værre end de alm

Anmeld

10. april 2012

Valle81

nusenjo88 skriver:

Jeg har både prøvet bukseble fra rema og aldi og de var værre end de alm

Øv, buksebleerne Fra rema var et hit her, da Antonio havde en periode hvor han tissede igennem. Vo bruger nemlig også kun bleer fra rema. Så er jeg blank.

Håber nogle andre kan hjælpe.

Anmeld

10. april 2012

Mathilde

Hmm vores datter der bliver 3 til sommer, bruger bleer fra Lidl og de er super gode til hende, både dag og nat... Men hun tisser også sjældent om natten, så ved ikke hvor gode de vil være til din dreng... Men af og til tisser hun rigtig meget, så bleen vejer 1 ton, men hun er stadig tør.

Buksebleerne synes jeg dog ikke rummer så meget som de almindelige.

Anmeld

10. april 2012

Mette.

nusenjo88 skriver:

Hej alle

På forhånd tak

Vi bruger Huggies til min datter på næsten 2 år. Hun har aldrig tisset igennem dem om natten.

Anmeld

10. april 2012

malo

nusenjo88 skriver:

Hej alle

På forhånd tak

Vi bruger Dry Nite huggies (mener jeg de hedder), men det er til min søn der bruger den om natten, og han er altså 4 år. Den er udviklet til drenge og suger (åbenbart) mere foran end bag til.

Anmeld

10. april 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Vi bruger Lidls om dagen,men om natten bruger vi Pampers.De gange vi har prøvet med Lidls har han været våd langt op af ryggen.

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Vi bruger pampers..

Vi startede med libero, men dem fik vi så problemer med både dag og nat på trods af at han blev skiftet jævnligt..
så skiftede vi over til pampers og har aldrig haft et uheld siden.. i dagplejen bruger vi dem fra aldi, og de fungerer fint dernede, men vi bruger altid pampers derhjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.