Ohhh no, lus!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. april 2012

aklejel

Havde besøg af min skønne svigermor i dag, som kigger min datters hår igennem, og finder desværre lusse æg bag hendes øre

Nu skal hun i aflastning i morgen til onsdag med hendes lillebror, og skal behandles inden. Mit spørgsmål til jer andre forældre er bare, hvilken metode er bedst at bruge når hun ikke er så gammel ? Det er nemlig første gang hun har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Kay

massere balsam og kæm kæm kæm.... hver dag...

Anmeld

9. april 2012

Clisolka

Kay skriver:

Det samme vil jeg sige - balsam virker 

Anmeld

9. april 2012

aklejel

Kay skriver:

Aflastnings moren sagde det skulle være hver 3 dag ? Men hun skal kæmmes i morgen tidlig

Anmeld

9. april 2012

132319

Hedrin virker fortræffeligt! De skaber en hinde omkring lus og æg, der kvæler dem.

Det skal masseres ind i håret og sidde i en time og så skal kuren genoptages efter en uge

Anmeld

9. april 2012

aklejel

Babymor2010 skriver:

Det samme vil jeg sige - balsam virker 

Super, for min svigermor snakkede om lusse shampoo, men er jeg ikke så meget for, da det jo ikke er helt ufarligt.

Anmeld

9. april 2012

Kay

aklejel skriver:

Aflastnings moren sagde det skulle være hver 3 dag ? Men hun skal kæmmes i morgen tidlig

kun hver 3?? jeg ville gøre det hver dag... ved godt det tager 3 dage for lus at klække... men der er jo ingen der siger alle ægene er lagt samme dag

Anmeld

9. april 2012

aklejel

132319 skriver:

Hedrin virker fortræffeligt! De skaber en hinde omkring lus og æg, der kvæler dem.

Det skal masseres ind i håret og sidde i en time og så skal kuren genoptages efter en uge

Kan det ikke skade håret, eller hovedbunden ?

Anmeld

9. april 2012

aklejel

Kay skriver:

kun hver 3?? jeg ville gøre det hver dag... ved godt det tager 3 dage for lus at klække... men der er jo ingen der siger alle ægene er lagt samme dag

Det er rigtigt nok Så det kan være at det skal gøres hver dag den første uge, og så hver 3 dag efter det

Anmeld

9. april 2012

morbibi

Som andre skriver......... kæm kæm kæm og flere gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.