Hjemmelavede romkugler (uden rom)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.562 visninger
52 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Dot D

Jeg skulle medbringe en lille dessert til en hyggeaften med nogle gode venner. Jeg havde noget godt chokoladekage tilovers, så ville prøve at lave romkugler. 

Jeg fandt en opskrift på en blog, og så laved jeg den om, hi hi, kan ikke følge en opskrift 100%

Så jeg smuldrede kagen i køkkenmaskine tilsatte fløde ost og lidt syltetøj, og så blev det rørt godt. Så frem med krymmel i mange farver og trille trille trille, og så var der et fad med kugler. 

Jeg serverede rørt vanillieis til, det var rigtigt lækkert

Ungerne nød det rigtigt meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Muffin_girl

MUMS de ser gode ud  

Anmeld

9. april 2012

merichs

Dot D skriver:

Jeg skulle medbringe en lille dessert til en hyggeaften med nogle gode venner. Jeg havde noget godt chokoladekage tilovers, så ville prøve at lave romkugler. 

Jeg fandt en opskrift på en blog, og så laved jeg den om, hi hi, kan ikke følge en opskrift 100%

Så jeg smuldrede kagen i køkkenmaskine tilsatte fløde ost og lidt syltetøj, og så blev det rørt godt. Så frem med krymmel i mange farver og trille trille trille, og så var der et fad med kugler. 

Sidder og savler lidt  Det ser rigtig lækkert ud 

Anmeld

9. april 2012

birthee

Det var da en god måde at lave "rom"-kugler på  Hvilken opskrift på chokoladekage brugte du?

Anmeld

9. april 2012

Christina.78

Dot D skriver:

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Dot, vil du ikke være sød at dele opskriften???

Anmeld

9. april 2012

birthee

Christina.78 skriver:

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Dot, vil du ikke være sød at dele opskriften???

Anmeld

9. april 2012

Zafir

Aiiii... nu får jeg helt lyst til romkugler

Anmeld

9. april 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

MUMS de ser gode ud  

Det var de også

Anmeld

9. april 2012

Dot D

merichs skriver:

Sidder og savler lidt  Det ser rigtig lækkert ud 

De var rigtigt gode, næsten for gode, hi hi

Anmeld

9. april 2012

Dot D

birthee skriver:

Det var da en god måde at lave "rom"-kugler på  Hvilken opskrift på chokoladekage brugte du?

Har brugt den opskrift, jeg har lagt herinde mange gange efterhånden, for den er bare god....

Måske jeg kan få en anden til at linke til den, jeg er på en lidt træls computer UDEN MUS, og så kan jeg ikke så godt finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.