Sko-udvalget til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Mussen2

Brams skriver:

Vi var ude lige inden påske og shoppe fodtøj til vores datter som også snart startet i BH. Hun har en meget smal og lille fod og kan derfor ikke passe alle sko.

Vi købte:

1 par Ecco sandaler med snude
1 par Super Fit (er rigtig god til smalle fødder) sko i en mørkere farve, så de kan klar livet i BH
1 par gummistøvler (ikke termo)

Alt købt i Tops, hvor vi fik fantastisk service

Jeg overvejer om jeg skal have et par "for sjov" sko til hende, altså en slags "gummisko" eller lign., som mere skal bruges når vi selv skal noget. Men synes ikke lige jeg havde råd til endnu 500/600 kr. i denne omgang, så det bliver måske efter den 1.

Vi går meget op i fodtøj og ser ikke på prisen, men kun på om pasform osv. er i orden og så vælger vi at spare på noget andet

Mange tak for svar. Jeg er ved at have en ide om hvad jeg skal gå efter, med de mange gode input.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Pige2009

Brams skriver:

Ej hvor sjovt, vi har lige inden påske købt de samme til Lærke

Laura havde Ecco sidste år og de er bare bedst

Anmeld

10. april 2012

MomseJulia

Vores har:

Gummistøvler, Hummelsko( De så gode, mange på hendes stue har dem, de er fast i bøh) Sko hun bruger frem og tilbage. Sandaler og hjemmesko.

Anmeld

10. april 2012

Mussen2

MomseJulia skriver:

Vores har:

Gummistøvler, Hummelsko( De så gode, mange på hendes stue har dem, de er fast i bøh) Sko hun bruger frem og tilbage. Sandaler og hjemmesko.

Har du evt et link til hummel sko samt de sko hun bruger frem og tilbage?

Anmeld

10. april 2012

Brams

Mussen2 skriver:

Mange tak for svar. Jeg er ved at have en ide om hvad jeg skal gå efter, med de mange gode input.

Selv tak

Anmeld

10. april 2012

Brams

Baagøe skriver:

Laura havde Ecco sidste år og de er bare bedst

Bare så enig

Anmeld

10. april 2012

MomseJulia

Mussen2 skriver:

Har du evt et link til hummel sko samt de sko hun bruger frem og tilbage?

Vi har købt dem her til "hjemmesko" Sidste år havde hun angulus men syntes ikke der var nogle igår jeg ville have http://www.growingfeet.dk/shop/bisgaard-laedersko-m-30332p.html

Og hendes hummelsko

http://www.growingfeet.dk/shop/hummel-ten-star-32309p.html

Dog er de liiidt store i nu, da deres mindste er en 26'er, men hun er i en 25 nu, så regner med de kan passe til Maj.

Anmeld

11. april 2012

4xGreve

Lige pt. Har Daniella sandaler uden snude ( vihar aldrig brugt dem med snude!, termo støvler ( til sommer dinder vi alm. Gummistøvler) vintersko, og et par kondisko...

Vinterskoene er ecco, kondi skoene er puma, termo støvlerne er købt i paw sko men kan ikke huske mærke og sanadalerne er købt i sports master på tilbud til kun 250 kr ( det er vigtigt er den kan bøjes og ikkeer stiv som et bræt!) 

Og forrestenså vil jeg nok anbefale hjemmesko ( min egen bruger dem dog ikke, men skal da også lige love for at vi får ødelagt mange strømper)

Anmeld

11. april 2012

Mussen2

4xGreve skriver:

Lige pt. Har Daniella sandaler uden snude ( vihar aldrig brugt dem med snude!, termo støvler ( til sommer dinder vi alm. Gummistøvler) vintersko, og et par kondisko...

Vinterskoene er ecco, kondi skoene er puma, termo støvlerne er købt i paw sko men kan ikke huske mærke og sanadalerne er købt i sports master på tilbud til kun 250 kr ( det er vigtigt er den kan bøjes og ikkeer stiv som et bræt!) 

Og forrestenså vil jeg nok anbefale hjemmesko ( min egen bruger dem dog ikke, men skal da også lige love for at vi får ødelagt mange strømper)

Ja, god ide med hjemmesko.  Jeg købte dog et par i dyre domme sidste år. Så lækker, som min datter så ikke gad bruge så hun bruger bare meltons.

Når du skriver vintersto, er det så en støvle eller en foret sko?

Bruger i nogle af skoene fast i børnehave eller er det efter vejret. Jeg tænker på om der er almindeligt, at man har faste sko til børnehaven, hvor de formentlig bliver godt brugt og grimme?

Anmeld

11. april 2012

Mussen2

MomseJulia skriver:

Vi har købt dem her til "hjemmesko" Sidste år havde hun angulus men syntes ikke der var nogle igår jeg ville have http://www.growingfeet.dk/shop/bisgaard-laedersko-m-30332p.html

Og hendes hummelsko

http://www.growingfeet.dk/shop/hummel-ten-star-32309p.html

Dog er de liiidt store i nu, da deres mindste er en 26'er, men hun er i en 25 nu, så regner med de kan passe til Maj.

Hummelskoene, er det hende ude skoi børnehaven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.