Sko-udvalget til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Godt tip, det med snuden

Jeg må på indkøb i denne uge. Suk, jeg synes det er mange penge for sko, men jeg har selv skrøbelige fødder, så går på ingen måde på kompromis med sko.

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Laura får de sko, der sidder bedst og ikke dem, der er billigst. Har det på samme måde med bleer

Her er dem, jeg har købt til Laura ugen inden påske
http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/hide-seek_469844/627938?navId=139

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Mussen2

Baagøe skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Laura får de sko, der sidder bedst og ikke dem, der er billigst. Har det på samme måde med bleer

Helt enig. 

Mht. Bleer, så må jeg give dig ret. Min søn har ekstrem tør og irritabel hud og da jeg løb tør for vores Libero ( som jeg ellers har storindkøbt på tilbud, havde så bare ikke købt nok i str 2) ja, så måtte jeg nøjes med Rema 1000. Det kunne hans hud bestemt ikke lide, så der kom eksem. Men det er jo forskelligt hvad børn tåler bedst, men jeg prøver mig ikke frem mere...

Det er nogle super fine sko. Har du købt via nettet?

Anmeld

9. april 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Helt enig. 

Mht. Bleer, så må jeg give dig ret. Min søn har ekstrem tør og irritabel hud og da jeg løb tør for vores Libero ( som jeg ellers har storindkøbt på tilbud, havde så bare ikke købt nok i str 2) ja, så måtte jeg nøjes med Rema 1000. Det kunne hans hud bestemt ikke lide, så der kom eksem. Men det er jo forskelligt hvad børn tåler bedst, men jeg prøver mig ikke frem mere...

Laura har også børneeksem, så Libero er bare bedst her også Jeg køber aldrig sko på nettet, da jeg ikke kan se, hvordan de sidder og passer, så de er købt i Tops i Odense Pivdyre!

Anmeld

9. april 2012

132319

Mussen2 skriver:

Ok. Bruger du så ter,ostøvlerne som en slags overgangs støvle? Inden vinterstøvlerns skal i brug?

Hvad med sandal det det bedst med eller uden snude på?

Har luret lidt på bisgaard. De ser fine ud

De bruger kun termostøvlerne hvis det er meget vådt og snasket, ellers har de lædersko.

Min søn var 3 år sidste sommer og han havde åbne sandaler da han pure nægtede at tage lukkede på. Han gik rundt med strømper i da han heller ikke ville have bare tæer (stædige asen ) og han tæer blev ikke skrabet.

Anmeld

9. april 2012

132319

Mussen2 skriver:

Helt enig. 

Underligt at han fik eksem af Remas da de netop er meget mindre fyldt med alt mulig skidt end Liberos

Anmeld

9. april 2012

forår

Baagøe skriver:

Jeg har købt de samme, de er så fine.

Anmeld

9. april 2012

Pige2009

forår skriver:

Jeg har købt de samme, de er så fine.

Ja, og virkelig lækre

Anmeld

10. april 2012

Brams

Jeg skal have købt sko til min datter til forårs/sommer sæson i den kommende uge. Hun bliver snart 3 år og skal snart i børnehave. Nu går hun i dagpleje.

Hvor mange par sko skal hun have?

Sandaler- med eller uden snu?

Alm. Sko? Men hvilken slags, materiale osv. Gider ikke have en sko, der er grim efter en uge. Skal kunne tåle at blive brugt.

Gummistøvler eller termostøvler?

Andet?

Vi har brugt Ecco og Pepino. Da hun har smal fod? Hvad har I andre købt?

Vi var ude lige inden påske og shoppe fodtøj til vores datter som også snart startet i BH. Hun har en meget smal og lille fod og kan derfor ikke passe alle sko.

Vi købte:

1 par Ecco sandaler med snude
1 par Super Fit (er rigtig god til smalle fødder) sko i en mørkere farve, så de kan klar livet i BH
1 par gummistøvler (ikke termo)

Alt købt i Tops, hvor vi fik fantastisk service

Jeg overvejer om jeg skal have et par "for sjov" sko til hende, altså en slags "gummisko" eller lign., som mere skal bruges når vi selv skal noget. Men synes ikke lige jeg havde råd til endnu 500/600 kr. i denne omgang, så det bliver måske efter den 1.

Vi går meget op i fodtøj og ser ikke på prisen, men kun på om pasform osv. er i orden og så vælger vi at spare på noget andet

Anmeld

10. april 2012

Brams

Baagøe skriver:

Ej hvor sjovt, vi har lige inden påske købt de samme til Lærke

Anmeld

10. april 2012

Camillago

Her i huset er vi også meget glade for SuperFit, som er rigtig gode til smalle fødder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.